W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr ogłoszenia 117428

13.03.2023

Główny Specjalista do spraw: strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Ogłoszenie nr 117428 z 13 marca 2023 r.

Liczba stanowisk - 1

Wymiar etatu - 1

Miejsce pracy - Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 13

Dokumenty należy złożyć do:  24 marca 2023 r.

Wyniki naboru:

nabór zakończony wyborem kandydata:

Dariusz Tarkowski Gorzów Wlkp.

Data wyniku: 30 marca 2023 roku

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Uzgadnianie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozach oddziaływania na środowisko oraz opiniowanie w zakresie wymogów ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju projektów dokumentów wymagających przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko;
  • Udział w postępowaniu transgranicznym w przypadku oddziaływania pochodzącego z zagranicy projektów dokumentów opracowanych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których skutki realizacji mogą oddziaływać na jej terytorium. Zapewnienie udziału społeczeństwa i przygotowanie projektów stanowisk dotyczących projektów przedmiotowych dokumentów.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe ochrona środowiska, nauki przyrodnicze, geografia, urbanistyka, gospodarka przestrzenna.
  • Staż pracy co najmniej 15 lat w prowadzeniu postępowań w obszarze zagospodarowania przestrzennego.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa.
  • Zdolność do całościowych i wielowątkowych analiz zagadnień przestrzennych.
  • Umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
  • Umiejętność posługiwania się prawem Unii Europejskiej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Staż pracy co najmniej 5 lat w administracji publicznej na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
  • Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Co oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy.
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu– nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie. Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę. Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku, I piętrze. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Brak klimatyzacji.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu– rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

- test wiedzy

- rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-04-03

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

•          CV

•          Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

•          Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy

•          Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

•          Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

•          Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

•          Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.

•          Oświadczenie o znajomości języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Aplikuj do 24 marca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 117428"

na adres:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim

ul. Jagiellończyka 13

66-400 Gorzów Wlkp.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300

lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

•          Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2023

•          Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

•          Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

o          Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 887-101-300

o          Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.gorzowwlkp@rdos.gov.pl

o          Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

o          Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz Komisję rekrutacyjną w skład, której wchodzą pracownicy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim.

o          Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

o          Uprawnienia:

1.         prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2.         prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3.         prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4.         prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5.         prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

o          Podstawa prawna przetwarzania danych:

1.         art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2.         art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3.         art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

o          Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

o          Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Materiały

Ogłoszenie nr 117428 z 13 marca 2023 roku, Główny specjalista w WZŚ
Ogłoszenie​_nr​_117428​_z​_13​_marca​_2023​_roku,​_Główny​_specjalista​_w​_WZŚ.pdf 1.31MB
Informacja o wyniku naboru ogłoszenia nr 117428 z 13 marca 2023 roku
Informacja​_o​_wyniku​_naboru​_ogłoszenia​_nr​_117428​_z​_13​_marca​_2023​_roku.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.03.2023 08:50 Kamila Skołuda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Chmielińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr ogłoszenia 117428 2.0 30.03.2023 10:58 Kamila Skołuda
Nr ogłoszenia 117428 1.0 13.03.2023 08:50 Kamila Skołuda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}