W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr ogłoszenia 124354

28.07.2023

Naczelnik Wydziału: do spraw: organizacji oraz informacji o środowisku Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku

Ogłoszenie nr 124354  z 28 lipca 2023 r. 

Liczba stanowisk - 1

Wymiar etatu - 1

nabór w toku

Miejsce pracy - Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 13

Ważne do - 7 sierpnia 2023 r.

 

Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Anna Chmielińska Kłodawa

Data wyniku 18 sierpnia 2023 roku

 

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • nadzoruje pracę wydziału
  • nadzoruje gospodarowanie mieniem i procesy zamówień publicznych
  • prowadzi sprawy dotyczące stosunku pracy osób zatrudnionych w jednostce
  • koordynuje sporządzanie i prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i rejestrów
  • planuje i weryfikuje procesy zakupowe w jednostce

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracyjnym lub prawniczym
  • Staż pracy co najmniej 15 lat na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w obszarze kadr
  • znajomość przepisów prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości
  • znajomość przepisów podatkowych i zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność pracy w zespole i kierowania nim
  • umiejętności analityczne i interpersonalne
  • asertywność i umiejętność negocjacji
  • odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 10 lat pracy w administracji publicznej
  •  poświadczenie bezpieczeństwa
  • szkolenie z zakresu prowadzenia audytu wewnętrznego
  • szkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy

Co oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych). 
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  • Budynek posiada podjazd dla wózków i windę.
  • Biura znajdują się na parterze i I piętrze budynku.
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • Brak klimatyzacji.
  • Brak toalety dostosowanej dla osób na wózku.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • test wiedzy;
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-08-16

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 7 sierpnia 2023

Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 124354 / 28.07.2023.

Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300 lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska 887-101-300 sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz komisję rekrutacyjną, w skład której wchodzą pracownicy RDOŚ w Gorzowie Wielkopolskim.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;1.
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;2.
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;3.
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,5. 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;1.
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o2. narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.3.
  • Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Materiały

Ogłoszenie nr 124354 z 28 lipca 2023 roku, Naczelnik Wydziału WOiŚ
Ogłoszenie​_nr​_124354​_z​_28​_lipca​_2023​_roku,​_Naczelnik​_Wydziału​_w​_WOiS.pdf 0.06MB
Wyniki naboru nr 124354 z 18 sierpnia 2023 roku
Wyniki​_naboru​_nr​_124354.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.07.2023 10:17 Joanna Markow
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Wojciechowska-Kwintal
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr ogłoszenia 124354 7.0 18.08.2023 11:36 Kamila Skołuda
Nr ogłoszenia 124354 6.0 28.07.2023 10:39 Joanna Markow
Nr ogłoszenia 124354 5.0 28.07.2023 10:31 Joanna Markow
Nr ogłoszenia 124354 4.0 28.07.2023 10:28 Joanna Markow
Nr ogłoszenia 124354 3.0 28.07.2023 10:23 Joanna Markow
Nr ogłoszenia 124354 2.0 28.07.2023 10:20 Joanna Markow
Nr ogłoszenia 124354 1.0 28.07.2023 10:17 Joanna Markow

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}