W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr ogłoszenia 131118

05.12.2023

Specjalista do spraw: strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Ogłoszenie nr 131118 z 5 grudnia 2023 roku

  • Umowa na czas określony (np. projektu)
  • Wynagrodzenie zasadnicze: około 4800,00 zł brutto
  • Liczba stanowisk: 1
  • Wymiar etatu: 1
  • Status nabór w toku
  • Miejsce pracy: ul. Jagiellończyka 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski
  • Ważne do 15 grudnia 2023 r.

Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Radosław Dziedzic Gorzów Wielkopolski

Data wyniku 21 grudnia 2023 roku

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Uzgadnia zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozach oddziaływania na środowisko do projektów dokumentów planistycznych i strategicznych szczebla wojewódzkiego i gminnego, sporządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego, w ramach procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
  • Opiniuje projekty strategii rozwoju, polityk, planów lub gminnych programów rewitalizacji.
  • Uzgadnia zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozach oddziaływania na środowisko projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa, projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego/planów ogólnych, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  • Formułuje wnioski i opiniuje projekt audytu krajobrazowego, planu zagospodarowania przestrzennego województwa, projekty studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego/planów ogólnych, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz tzw. uchwał reklamowych.
  • Uzgadnia projekt planu zagospodarowania przestrzennego województwa, projekty studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego/planów ogólnych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie obszarów chronionych.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe gospodarka przestrzenna, urbanistyka, ochrona środowiska, geografia
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w obszarze administracji publicznej
  • zdolność do całościowych i wielowątkowych analiz zagadnień przestrzennych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe studia podyplomowe z zagospodarowania przestrzennego, urbanistyki
  • znajomość prawa materialnego i formalnego;
  • zdolność interpretowania różnorodnych przepisów.
  • umiejętności interpersonalne i negocjacyjne;

Co oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę(np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • -Praca administracyjno-biurowa,
  • Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie.
  • Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.
  • Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku i I piętrze.
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • Brak klimatyzacji.

Dodatkowe informacje

 

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów(do wglądu).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

 

  • test wiedzy (gdy zakwalifikuje się więcej niż 10 kandydatów);
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-03

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
  • pracy

 

Aplikuj do: 15 grudnia 2023

Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 131118 / 05.12.2023.

lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131118" na adres:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim

ul. Jagiellończyka 13

66-400 Gorzów Wlkp.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300  lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

 

Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2023

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul.

Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 887-101-300

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz Komisję rekrutacyjną w skład, której wchodzą pracownicy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim.

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

-żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221

Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna

będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Materiały

Ogłoszenie nr 131118 z 5 grudnia 2023 roku
Ogłoszenie​_nr​_131118​_z​_5​_grudnia​_2023​_roku.pdf 0.07MB
Wyniki naboru nr 131118 z 21 grudnia 2023 roku
Wyniki​_naboru​_nr​_131118​_z​_21​_grudnia​_2023​_roku.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.12.2023 09:56 Kamila Skołuda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr ogłoszenia 131118 2.0 21.12.2023 14:07 Kamila Skołuda
Nr ogłoszenia 131118 1.0 05.12.2023 09:56 Kamila Skołuda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}