Nr ogłoszenia 149967
26.03.2025
Specjalista do spraw: strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Ogłoszenie nr 149967 z 26 marca 2025 roku
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status: nabór w toku
Miejsce pracy: ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wielkopolski
Ważne do: 5 kwietnia 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: około 6100,00 zł brutto
Pracę możesz rozpocząć od: 15.04.2025 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi sprawy związane z wydawaniem wniosków do projektów planów ogólnych gmin oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- prowadzi sprawy związane z ustaleniem zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko dla projektów planów, programów, polityk i strategii;
- prowadzi sprawy związane z opiniowaniem w zakresie ochrony środowiska dokumentów: planów ogólnych gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, strategii rozwoju, polityk, planów lub gminnych programów rewitalizacji;
- prowadzi sprawy związane z uzgadnianiem w zakresie ochrony przyrody planów ogólnych gmin oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- prowadzi sprawy związane z uzgodnieniem możliwości odstąpienia od prowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w przypadku projektów polityk, strategii, planów lub programów opracowywanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe gospodarka przestrzenna, urbanistyka, ochrona środowiska, geografia, nauki przyrodnicze.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze gospodarki przestrzennej, urbanistyki, ochronie środowiska; w administracji publicznej.
- Znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
- Znajomość ustawy o planowaniu i gospodarowaniu przestrzennym.
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony przyrody i ochrony środowiska.
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa, w tym prawa UE.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe administracja publiczna, studia podyplomowe z zakresu: gospodarka przestrzenna, urbanistyka.
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy.
- Indywidualny rozkład czasu pracy.
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”).
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
- Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem.
- Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną.
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do 500 zł.
- Kasa zapomogowo-pożyczkowa.
- Grupowe ubezpieczenie na życie i zdrowie.
- Możliwość do przystąpienia do ubezpieczenia OC funkcjonariusza publicznego.
- Paczki świąteczne dla dzieci.
- 4h na urodziny.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie.
- Praca w terenie.
- Obsługa klientów zewnętrznych.
- Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.
- Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku i I piętrze.
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
- Brak klimatyzacji.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- test wiedzy (gdy zakwalifikuje się więcej niż 10 kandydatów);
- rozmowa kwalifikacyjna.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Aplikuj do: 5 kwietnia 2025
Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 149967/26.03.2025.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 149967" na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 13
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300
lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/rdos-gorzow-wielkopolski/zasady-naboru
- Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2025
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 887-101-300
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz Komisję rekrutacyjną w skład, której wchodzą pracownicy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Materiały
Ogłoszenie nr 149967 z 26 marca 2025 rokuOgłoszenie_nr_149967_z_26_marca_2025_roku.pdf 0.06MB Wzór oświadczenia
Wzór_oświadczenia.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 26.03.2025 00:12 Kamila Skołuda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Nr ogłoszenia 149967 | 1.0 | 26.03.2025 00:12 Kamila Skołuda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP