W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr ogłoszenie 131180

06.12.2023

Starszy Inspektor do spraw: administracyjno-gospodarczych Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku

Ogłoszenie nr 131180 z 6 grudnia 2023 roku

  • Umowa na czas określony (np. projektu)
  • Liczba stanowisk 1
  • Wymiar etatu 1
  • Status nabór w toku
  • Miejsce pracy ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wielkopolski
  • Ważne do 16 grudnia 2023 r.

 

Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Arkadiusz Witczak  Lipki Wielkie

Data wyniku 21 grudnia 2023 roku

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • systematycznie monitoruje stan pojazdów, instalacji, urządzeń i wyposażenia, inicjuje i nadzoruje terminowe,
  • wykonywanie przeglądów gwarancyjnych i serwisowych,
  • przygotowuje i przeprowadza postępowania na dostawy i usługi konieczne do właściwego utrzymania i eksploatacji pojazdów służbowych, instalacji i urządzeń oraz gromadzi związaną z tym dokumentację.
  • prowadzi karty drogowe pojazdów służbowych, sporządza zestawienia zużycia paliwa,
  • nadzoruje i przeprowadza stosownie do potrzeb aktualizację lub wymianę dokumentów związanych z posiadaniem i eksploatacją posiadanych pojazdów, instalacji i urządzeń (np. dowody rejestracyjne pojazdów),
  • uczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzeniu procedur likwidacji zużytego lub zniszczonego sprzętu i wyposażenia,
  • inicjuje/uczestniczy i nadzoruje przygotowanie oraz przeprowadzanie prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji wykonywanych przez firmy zewnętrzne.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy w obszarze obsługi administracyjno-biurowej
  • odpowiedzialność i rzetelność
  • terminowość i samodzielność w organizacji własnej pracy
  • odporność na stres
  • komunikatywność

Co oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów
  • wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

  • Praca w terenie
  • Praca wymagająca wysiłku fizycznego
  • Praca może wywoływać stres związany z koniecznością natychmiastowego działania w przypadku wystąpienia awarii.
  • Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę.
  • Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku i I piętrze.
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • Brak klimatyzacji.

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

test wiedzy (gdy zakwalifikuje się więcej niż 10 kandydatów);

rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-03

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 16 grudnia 2023

Aplikuj mailowo na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 131180 /06.12.2023.

Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131180" na adres: Regionalna Dyrekcja

Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim

ul. Jagiellończyka 13

66-400 Gorzów Wielkopolski

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300

lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/rdos-gorzow-wielkopolski/praca2

Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2023

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska 887-101-300, sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz komisję rekrutacyjną, w skład której wchodzą pracownicy RDOŚ w Gorzowie Wielkopolskim.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
  • narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Materiały

Ogłoszenie nr 131180 z 6 grudnia 2023 roku
Ogłoszenie​_nr​_131180​_z​_6​_grudnia​_2023​_roku.pdf 0.07MB
Wyniki nabru nr 131180 z 21 grudnia 2023 roku
Wyniki​_nabru​_nr​_131180​_z​_21​_grudnia​_2023​_roku.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.12.2023 10:58 Kamila Skołuda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjny oraz Informacji o Środowisku
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr ogłoszenie 131180 3.0 21.12.2023 14:16 Kamila Skołuda
Nr ogłoszenie 131180 2.0 06.12.2023 11:04 Kamila Skołuda
Nr ogłoszenie 131180 1.0 06.12.2023 10:58 Kamila Skołuda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}