W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych

Wymagania formalne dotyczące wniosku 

Zadanie

Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie.

Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy

Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych powinien zawierać informacje na temat :

1.Obszaru wymagającego podjęcia działań naprawczych;

2. Funkcji pełnionych przez obszar wymagający działań naprawczych;

3. Początkowego stanu środowiska na danym terenie;

4. Aktualnego stanu środowiska na danym terenie;

5. Planowanego zakresu i sposobu przeprowadzenia działań naprawczych oraz planowanego terminu ich rozpoczęcia i zakończenia (program naprawczy).

Do wniosku należy dołączyć :

1.kserokopię dokumentu potwierdzającego, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, jeżeli nie jest osobą fizyczną (aktualny wypis z rejestru prowadzonej działalności KRS, potwierdzony za zgodność z oryginałem;

2.kserokopię dokumentu potwierdzającego, że wnioskodawca posiada tytuł prawny do terenu wymagającego przeprowadzenia działań naprawczych, potwierdzony za zgodność z oryginałem;

3. wypis z ewidencji gruntów dla terenu objętego wnioskiem i terenów sąsiednich;

4. potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej – art.6 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Forma załatwienia sprawy

Decyzja

Miejsce złożenia dokumentów

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim

ul. Jagiellończyka 13

66-400 Gorzów Wlkp.

tel.: 887-101-300, fax: 95 71-25-045

e-mail: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Opłata

10 zł

Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.:

Nr konta 44 1020 5402 0000 0302 0325 6575

Tytuł wpłaty: „Opłata skarbowa za uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych”.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje odwołanie do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Uwagi / inne informacji

Brak

Wnioski do pobrania

Brak

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.01.2021 08:06 Kamila Skołuda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zarządzania Środowiskiem
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych 2.0 28.06.2022 08:35 Kamila Skołuda
Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych 1.0 21.01.2021 08:06 Kamila Skołuda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}