W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Wymagania formalne dotyczące wniosku  

Zadanie

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.

Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy

1) wniosek należy sporządzić zgodnie z art. 74 ust.1 i ust. 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.

2)dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Forma załatwienia sprawy

Decyzja administracyjna.

Miejsce złożenia dokumentów

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 13
66-400 Gorzów Wlkp.
tel.: 887-101-300, fax: 95 71-25-045
e-mail: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

Opłata

205 zł

Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.

Nr konta  44 1020 5402 0000 0302 0325 6575
Tytuł wpłaty: „Opłata skarbowa za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach”.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje odwołanie do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.

Uwagi / inne informacje

Brak

Materiały

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Wniosek-o-wydanie-decyzji-o-środowiskowych-uwarunkowaniach.doc 0.05MB
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach- wersja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Wniosek​_o​_wydanie​_decyzji​_o​_środowiskowych​_uwarunkowaniach-​_wersja​_z​_dostosowaniem​_do​_potrzeb​_osób​_z​_niepełnosprawnościami.doc 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.01.2021 08:03 Kamila Skołuda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zarządzania Środowiskiem
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 2.0 28.06.2022 08:28 Kamila Skołuda
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 1.0 21.01.2021 08:03 Kamila Skołuda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}