W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w trybie art. 64 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko

  

Wymagania formalne dotyczące wniosku
Wydział Ocen Oddziaływania na Środowisko
Zadanie Wniosek w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko lub braku takiego obowiązku.
Podstawa prawna 1) Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy Podstawowe:
1) wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
2) karta informacyjna przedsięwzięcia;
3) wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, jeśli plan ten został uchwalony, albo informację o jego braku.
Dodatkowe:
1) pełnomocnictwo, jeśli inwestor lub organ działa za pośrednictwem innej osoby upoważnionej;
2) informacja o pozyskiwaniu funduszy UE (POIG, POIiŚ, RPO, WO, FS, EWT) na realizację przedsięwzięcia, w tym określenie programu operacyjnego oraz nr projektu (działania);
3) wykaz stron postępowania lub informacja o zastosowaniu art. 49 Kpa – jeśli strony postępowania przekraczają 20;
4) mapa obejmująca teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać inwestycja z zaznaczeniem lokalizacji przedsięwzięcia;
5) karta informacyjna przedsięwzięcia w wersji elektronicznej.
Forma załatwienia sprawy Postanowienie.
Miejsce złożenia dokumentów

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Al. Piłsudskiego 38
35-001 Rzeszów
tel.: 17 785-00-44,

fax: 17 852-11-09


e-mail: sekretariat@rzeszow.rdos.gov.pl
Opłata Brak.
Tryb odwoławczy Na niniejsze postanowienie nie przysługuje zażalenie.

 

Materiały

Wzór karty informacyjnej przedsięwzięcia
RDOS​_Rzeszow​_wzor​_karty​_informacyjnej​_przedsiewziecia​_2017​_02​_23​_icon.doc 0.05MB
Informacja dla Wnioskodawców
Informacja​_KIP.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}