W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wniosek o opinię dla projektu planu ogólnego gminy lub projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Wymagania formalne dotyczące wniosku
Wydział Ocen Oddziaływania na Środowisko
Zadanie Wniosek o opinię dla projektu planu ogólnego gminy lub projektu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Podstawa prawna 1) Ustawa z dnia 3 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko – w przypadku przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko;
2) Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – w przypadku odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy

1) wniosek (organu opracowującego dokument) o zaopiniowanie projektu planu ogólnego gminy lub projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
2) projekt planu ogólnego gminy lub projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
3) prognoza oddziaływania na środowisko dla projektu planu ogólnego gminy lub projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – w przypadku przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

Forma załatwienia sprawy Opinia w formie pisemnej.
Miejsce złożenia dokumentów

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa

Opłata Brak.
Tryb odwoławczy Brak.
Uwagi/inne informacje Dokumenty mogą być przedłożone w wersji papierowej i/lub elektronicznej.
Wnioski do pobrania Brak.
{"register":{"columns":[]}}