Decyzja nr 100/25 Wojewody Łódzkiego z dnia 19.11.2025 r. do sprawy GPB-II.7840.32.2025.MP o pozwoleniu na budowę
28.11.2025
GPB-II.7840.32.2025.MP Łódź, 19 listopada 2025 r.
DECYZJA NR 100/25
Na podstawie art. 28, 32, 33 ust. 1, art. 34 ust. 4 i art. 36 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2025 r. poz. 418, ze zm.), zwanej dalej „ustawą Prawo budowlane” oraz na podstawie art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 572, ze zm.), zwanej dalej „Kpa”, po rozpatrzeniu wniosku o pozwolenie na budowę złożonego w dniu 11.07.2025 r., uzupełnionego pod względem formalnym w dniu 06.08.2025 r. i skorygowanego w dniu 06.10.2025 r. (data wpływu do tut. organu),
zatwierdzam
projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielam pozwolenia na budowę
dla:
Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
obejmujące:
zamierzenie budowlane: „Budowa jazu piętrzącego wodę w km 5+320 rzeki Struga wraz z przepławką dla ryb oraz z umocnieniami przeciwerozyjnymi koryta” wraz z budową i rozbiórką tymczasowych obiektów – drogi technologicznej, kanału obiegowego i grodzy cofkowych, do rozbiórki po zakończeniu budowy obiektu głównego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Strugi poprzez budowę jazu w km 5+320”, na dz. ewid. nr 190, 158, 157, 105, 106, 107, 108, obręb 0017 Łubnica, gmina Piątek, powiat łęczycki;
według projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego, które opracował mgr. inż. Kamil Krupa, posiadający uprawnienie budowlane Nr MAP/0108/PWBH/15 do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane Nr SWK/0017/PWBKb/24 do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisany na listę członków Świętokrzyskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa pod numerem SWK/BH/0071/24;
z zachowaniem następujących warunków, wynikających z art. 36 ust. 1 pkt 1-4, oraz art. 42, art. 45 i 45a, art. 54 ust. 1 w związku z art. 55 ust. 1 pkt 1 lit. g) ustawy Prawo budowlane oraz art. 75 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 647 ze zm.):
- Szczególne warunki zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych:
- budowę (roboty budowlane) można rozpocząć jedynie na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę (zgodnie z art. 28 ustawy Prawo budowlane);
- budowę należy prowadzić zgodnie z zatwierdzonym projektem zagospodarowania terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym, obowiązującymi przepisami oraz sztuką budowlaną;
- należy spełnić wymagania określone w uzgodnieniach, opiniach branżowych, postanowieniach i decyzjach wynikających z przepisów szczególnych;
- budowę należy prowadzić przestrzegając obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
- w czasie wykonywania robót budowlanych należy przestrzegać praw osób trzecich;
- kierownik budowy (robót) jest obowiązany prowadzić dziennik budowy oraz odpowiednio zabezpieczyć teren budowy (robót).
- Czas użytkowania tymczasowych obiektów budowlanych:
Obiekty tymczasowe mogą być użytkowane do zakończenia budowy obiektu głównego, nie dłużej niż do dnia skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
- Terminy rozbiórki tymczasowych obiektów budowlanych – po zakończeniu budowy obiektu głównego, nie później niż do dnia skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy.
- Szczegółowe warunki w zakresie ochrony środowiska:
- W trakcie realizacji i eksploatacji lub użytkowania przedsięwzięcia Inwestor jest obowiązany zachować warunki określone w ostatecznej decyzji Burmistrza Piątku o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 12.01.2024 r., znak: OS.6220.4-10.dś.2023/24.KM, uwzględnić ochronę środowiska na obszarze prowadzenia prac, a w szczególności ochronę gleby, zieleni, naturalnego ukształtowania terenu i stosunków wodnych poprzez wykorzystanie i przekształcenie wymienionych elementów przyrodniczych wyłącznie w takim zakresie, w jakim jest to konieczne w związku z realizacją inwestycji oraz objęte zatwierdzonym projektem budowlanym, wymogami uzgodnień i decyzji organów i instytucji opiniujących i uzgadniających projekt budowlany.
UZASADNIENIE
W dniu 11.07.2025 r. do Wojewody Łódzkiego wpłynął wniosek Inwestora, tj. Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z siedzibą przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie, reprezentowanego przez pełnomocnika – Pana Kamila Krupę, o wydanie pozwolenia na budowę przedmiotowego przedsięwzięcia, obejmującego: budowę jazu piętrzącego w km 5+320 wraz z przepławką, przebudową wylotu rowu melioracyjnego w km 5+302 z wykonaniem umocnienia przeciwerozyjnego rowu na długości 8m oraz wykonaniem umocnień przeciwerozyjnych koryta w rejonie jazu w km 5+206 – 5+360; wykonanie umocnień przeciwerozyjnych w korycie rzeki: w km 5+730 - 5+773 – brzeg lewy na długości 43 m, w km 5+773 - 5+795 – brzeg lewy i prawy na długości 22 m, w km 5+830 – 5+855 – brzeg lewy i prawy na długości 25 m, w km 5+990 – 6+015 – brzeg prawy na długości 25 m, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Strugi poprzez budowę jazu w km 5+320”.
Po weryfikacji wniosku tutejszy organ, pismem z dnia 25.07.2025 r., na podstawie art. 64 § 2 Kpa w związku z art. 33 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, wezwał Inwestora do usunięcia braków formalnych, poprzez przedłożenie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu ciągu pełnomocnictw oraz potwierdzenia ostateczności decyzji Ministra Infrastruktury z dnia 20.05.2025 r., znak: DOK-3.7700.24.2024.MD, o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego. W wezwaniu organ poinformował o obowiązku dokonania ww. czynności w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania. W dniu 06.08.2025 r., tj. w wyznaczonym terminie, Inwestor przedłożył żądaną dokumentację.
Do wniosku dołączono m.in.:
- trzy egzemplarze projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów,
- oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
- ostateczną decyzję Burmistrza Piątku Nr 2/2024 z dnia 09.04.2024 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, znak: GP.6733.1cp.2024.DM,
- ostateczną decyzję Burmistrza Piątku z dnia 12.01.2024 r. o środowiskowych uwarunkowaniach, znak: OS.6220.4-10.dś.2023/24.KM, stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia,
- zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 18.03.2025 r., znak: WPN.670.66.2025.ŁSi, o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru prowadzenia działań wymienionych w art. 118 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1478, ze zm.), to jest: budowy jazu piętrzącego z przepławką oraz wykonania odcinkowych umocnień przeciwerozyjnych koryta rzeki Strugi w ramach inwestycji pn.: „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Strugi poprzez budowę jazu w km 5+320”,
- decyzję Ministra Infrastruktury z dnia 20.05.2025 r. o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego, m.in.: na wykonanie urządzeń wodnych, tj.: jazu piętrzącego w km 5+320 na rzece Struga wraz z przepławką dla ryb oraz umocnieniami koryta, przebudowę ujścia rowu melioracyjnego w km 5+302 rzeki Strugi, wykonanie umocnień przeciwerozyjnych w korycie rzeki Strugi, wykonanie tymczasowych urządzeń wodnych,, m.in.: kanału obiegowego, grodzy w korycie rzeki Strugi, grodzy ziemnej w korycie rowu melioracyjnego, na likwidację tymczasowych urządzeń wodnych, na usługi wodne obejmujące piętrzenie śródlądowych wód powierzchniowych i retencjonowanie śródlądowych wód powierzchniowych w korycie rzeki Struga, znak: DOK-3.7700.24.2024.M, wraz z zaświadczeniem o jej ostateczności.
Planowana inwestycja zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, wymienionych w § 3 ust. 1 pkt 69 lit. d) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2019 r. poz. 1839, ze zm.), dla których jest wymagane uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W związku z powyższym, Burmistrz Piątku w dniu 12.01.2024 r. wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, stwierdzającą brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia, którą Inwestor załączył do wniosku.
Zgodnie z art. 28 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, stronami w postępowaniu w sprawie pozwolenia na budowę są: inwestor oraz właściciele, użytkownicy wieczyści lub zarządcy nieruchomości znajdujących się w obszarze oddziaływania obiektu. W przedmiotowej sprawie obszar oddziaływania obiektu, o którym mowa w art. 3 pkt 20 ustawy Prawo budowlane, zawiera się w granicach terenu objętego wnioskiem o pozwolenie na budowę, tj. na dz. ewid. nr 190, 158, 157, 105, 106, 107, 108, obręb 0017 Łubnica, gmina Piątek, powiat łęczycki.
W celu prawidłowego ustalenia kręgu stron postępowania administracyjnego, tutejszy organ pismem z dnia 15.07.2025 r. wystąpił do Starosty Łęczyckiego o wskazanie aktualnych właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości objętych inwestycją wraz z ich adresami. Powyższe informacje aktualne na dzień 17.07.2025 r. przesłane zostały przez Starostę Łęczyckiego w dniu 18.07.2025 r.
Pismem z dnia 08.08.2025 r., zgodnie z art. 61 § 4 Kpa, strony zostały powiadomione o wszczęciu postępowania. W trakcie trwania postępowania dotyczącego wydania pozwolenia na budowę przedmiotowej inwestycji do tutejszego organu nie wpłynęły żadne wnioski ani zastrzeżenia składane przez strony postępowania.
W związku z brakami w dokumentacji projektowej, na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy Prawo budowlane, postanowieniem Wojewody Łódzkiego Nr 173/25, z dnia 14.08.2025 r., nałożono na Inwestora obowiązek ich usunięcia w terminie 45 dni od daty otrzymania postanowienia, poprzez przedłożenie trzech egzemplarzy projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego, spójnych wewnętrznie i zgodnych z wnioskiem, z ustawą Prawo budowlane oraz z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
W odpowiedzi, Inwestor w dniu 06.10.2025 r. przedłożył niezbędne wyjaśnienia oraz uzupełnioną dokumentację projektową, zwierającą 3 egzemplarze projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego. Przedłożył także wniosek o pozwolenie na budowę ze skorygowanym zakresem wykonania umocnień przeciwerozyjnych i wskazaniem budowy i rozbiórki obiektów tymczasowych w przedmiocie inwestycji.
Dokumentacja projektowa uzupełniona została ostatecznie w dniu 29.10.2025 r. Tym samym Inwestor wypełnił obowiązek nałożony postanowieniem Wojewody Łódzkiego Nr 173/25 z dnia 14.08.2025 r.
Po dokonaniu analizy i weryfikacji całości zgromadzonej w sprawie dokumentacji tutejszy organ stwierdził zgodność projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego z warunkami decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodność projektu zagospodarowania terenu z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, kompletność projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego oraz posiadanie przez projektanta i projektanta sprawdzającego uprawnień budowlanych w odpowiednich specjalnościach.
W związku z powyższym, należało orzec jak w sentencji.
Od decyzji przysługuje odwołanie do Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Warszawie ul. Krucza 38/42, za pośrednictwem Wojewody Łódzkiego, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Przed upływem terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
ADNOTACJA DOTYCZĄCA OPŁATY SKARBOWEJ:
Uiszczono opłatę skarbową za wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie załącznikiem do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 1154).
Z up. WOJEWODY ŁÓDZKIEGO
Jakub Lepalczyk
Dyrektor Wydziału
Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
(podpisano elektronicznie)
Załącznik: projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany wraz z załącznikami (1 tom).
Otrzymują (z załącznikiem):
- Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Pełnomocnik – Pan Kamil Krupa
- Aa
Otrzymują (bez załącznika):
- Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
- Pozostałe strony postępowania – według odrębnego rozdzielnika do sprawy
Do wiadomości (z załącznikiem):
- Łódzki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego
Do wiadomości (bez załącznika):
-
- Burmistrz Piątku
(dot. spraw znak: GP.6733.1cp.2024.DM oraz OS.6220.4-10.dś.2023/24.KM)
-
- PGW Wody Polskie
Zarząd Zlewni w Łowiczu
ul. Ekonomiczna 6, 99-400 Łowicz
Informacja o niniejszej decyzji i o możliwościach zapoznania się z jej treścią oraz z dokumentacją sprawy podlega podaniu do publicznej wiadomości zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1112, ze zm.).
Pouczenie:
- Inwestor jest obowiązany zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, dla których wymagane jest uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, dokonanie zgłoszenia budowy, o której mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1-4, lub dokonanie zgłoszenia instalowania, o którym mowa w art. 29 ust. 3 pkt 3 li. d (zob. art. 41 ust. 4 ustawy Prawo budowlane).
- Do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych inwestor dołącza:
1) informację wskazującą imiona i nazwiska osób, które będą sprawować funkcję:
a) kierownika budowy - w przypadku robót budowlanych wymagających ustanowienia kierownika budowy,
b) inspektora nadzoru inwestorskiego - jeżeli został on ustanowiony
- oraz w odniesieniu do tych osób dołącza kopie zaświadczeń, o których mowa w art. 12 ust. 7, wraz z kopiami decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności;
2) oświadczenie lub kopię oświadczenia projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego.
Wymogu dołączenia kopii: zaświadczeń i uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności - nie stosuje się do osób wpisanych do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane;
Zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych dokonuje się w postaci papierowej albo w formie dokumentu elektronicznego za pośrednictwem portalu e-Budownictwo. (zob. art. 41 ust. 4a ustawy Prawo budowlane).
- Do użytkowania obiektu budowlanego, na którego budowę wymagane jest pozwolenie na budowę, można przystąpić po zawiadomieniu właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, jeżeli organ ten, w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, nie zgłosi sprzeciwu w drodze decyzji (zob. art. 54 ustawy Prawo budowlane). Przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego Inwestor jest obowiązany uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli na budowę obiektu budowlanego jest wymagane pozwolenie na budowę i jest on zaliczony do kategorii: V, IX-XVI, XVII (z wyjątkiem warsztatów rzemieślniczych, stacji obsługi pojazdów, myjni samochodowych i garaży do pięciu stanowisk włącznie), XVIII (z wyjątkiem obiektów magazynowych: budynki składowe, chłodnie, hangary i wiaty, a także budynków kolejowych: nastawnie, podstacje trakcyjne, lokomotywownie, wagonownie, strażnice przejazdowe i myjnie taboru kolejowego), XX, XXII (z wyjątkiem placów składowych, postojowych i parkingów), XXIV (z wyjątkiem stawów rybnych), XXVII (z wyjątkiem jazów, wałów przeciwpowodziowych, opasek i ostróg brzegowych oraz rowów melioracyjnych), XXVIII-XXX (zob. art. 55 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane).
- Inwestor może przystąpić do użytkowania obiektu budowlanego przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych pod warunkiem uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez właściwy organ nadzoru budowlanego (zob. art. 55 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane).
- Inwestor zamiast dokonania zawiadomienia o zakończeniu budowy może wystąpić z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (zob. art. 55 ust. 2 ustawy Prawo budowlane).
- Przed wydaniem decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego właściwy organ nadzoru budowlanego przeprowadzi obowiązkową kontrolę budowy zgodnie z art. 59a ustawy Prawo budowlane (zob. art. 59 ust. 1 ustawy Prawo budowlane). Wniosek o udzielenie pozwolenia na użytkowanie stanowi wezwanie właściwego organu do przeprowadzenia obowiązkowej kontroli budowy (zob. art. 57 ust. 6 Prawo budowlane).
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
25 maja 2018 r. na terytorium wszystkich krajów Unii Europejskiej zaczęło obowiązywać rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO). RODO określa zasady, na jakich można przetwarzać dane osobowe. Z przepisów rozporządzenia o ochronie danych wynika też obowiązek ochrony danych osobowych.
Kto jest administratorem Państwa danych? Jak skontaktować się z administratorem danych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewoda Łódzki.
- adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
- e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl
Jak skontaktować się z inspektorem ochrony danych?
- adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
- e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl.
W jakim celu administrator będzie przetwarzać Państwa dane?
Administrator przetwarza Państwa dane, aby Wojewoda Łódzki mógł wykonywać swoje ustawowe zadania, w szczególności:
- rozpatrywać sprawy – prowadzić postępowania administracyjne, należące do właściwości wojewody jako organu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji;
- prowadzić rejestr wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę wydawanych przez wojewodę;
- rozpatrywać sprawy należące do właściwości wojewody jako organu administracji rządowej (skargi, wnioski, zapytania itp.);
Na jakiej podstawie administrator przetwarza Państwa dane osobowe?
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, który ciąży na administratorze. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Źródła danych
Administrator może pozyskiwać dane osobowe od osoby, której te dane dotyczą, ze źródeł publicznie dostępnych, od organów administracji państwowej, od innych podmiotów, od osób fizycznych zobowiązanych do przekazania danych osobowych.
Kto będzie mieć dostęp do Państwa danych osobowych?
Administrator może przekazywać (udostępniać) – w celu wskazanym wyżej - Państwa dane osobowe innym kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami tych danych osobowych są strony postępowania, prowadzonego przez wojewodę i ich pełnomocnicy, podmioty działające na prawach strony, i ich pełnomocnicy, a także uczestnicy postępowań (np. biegli itp.), organy publiczne i urzędy państwowe lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub wykonujący zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
Jak długo administrator będzie przetwarzać Państwa dane?
Administrator będzie przetwarzać Państwa dane do czasu, aż wykona określone zadanie.
Czas ten obejmuje też archiwizację dokumentów, które administrator zgromadzi w związku z realizacją tego zadania.
Jakie przysługują Państwu prawa?
Mają Państwo prawo żądać od administratora danych, aby:
- umożliwił Państwu dostęp do swoich danych osobowych,
- sprostował przetwarzane dane,
Żądanie realizacji wymienionych praw proszę przesłać w formie pisemnej do administratora danych (dane kontaktowe jak wyżej, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”).
Przysługuje też Państwu prawo, aby wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.
Czy Państwa dane są bezpieczne?
Tak. Administrator nie wykorzystuje ich po to, aby w sposób zautomatyzowany podejmować decyzje lub profilować dane.
Materiały
Decyzja Nr 100 - o pozwoleniu na budowęDecyzja_Nr__100_-_o_pozwoleniu_na_budowę.pdf 0.19MB
- Pierwsza publikacja:
- 27.11.2025 13:41 Wanda Rutecka-Wybraniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Janiszewski Hubert
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Decyzja nr 100/25 Wojewody Łódzkiego z dnia 19.11.2025 r. do sprawy GPB-II.7840.32.2025.MP o pozwoleniu na budowę | 2.0 | 28.11.2025 00:15 Wanda Rutecka-Wybraniec |
| Decyzja nr 100/25 Wojewody Łódzkiego z dnia 19.11.2025 r. do sprawy GPB-II.7840.32.2025.MP o pozwoleniu na budowę | 1.0 | 27.11.2025 13:41 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP