W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Gmina Kluki - kontrola wykonania przedsięwzięcia pn. "Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu "Aktywny Maluch" 2022 - 2029 w Żłobku w Klukach

16.10.2025

Data: 15 października 2025 roku

Podmiot kontrolowany: Gmina Kluki

Przedmiot kontroli: Kontrola wykonania zadania pn. "Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022 - 2029 w Żłobku w Klukach, przy ul. Szkolnej 4A, 97-415 Kluki".

Podmiot kontrolujący: Wydział Finansów i Budżetu

Okres objęty kontrolą: od 19 stycznia 2023 r. do 2 września 2025 r.

Dokumentacja: Sprawozdanie

Miejsce przechowywania dokumentacji: Z całością dokumentacji kontroli można zapoznać się w oddziale kontroli finansowej w Wydziale Finansów i Budżetu Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 027.

Materiały

Sprawozdanie - Gmina Kluki
Sprawozdanie​_-​_Gmina​_Kluki.pdf 2.31MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.10.2025 11:42 Agnieszka Rosiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Agnieszka Szymczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Gmina Kluki - kontrola wykonania przedsięwzięcia pn. "Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu "Aktywny Maluch" 2022 - 2029 w Żłobku w Klukach 1.0 16.10.2025 11:42 Agnieszka Rosiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}