Gmina Kluki - kontrola wykonania przedsięwzięcia pn. "Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu "Aktywny Maluch" 2022 - 2029 w Żłobku w Klukach
16.10.2025
Data: 15 października 2025 roku
Podmiot kontrolowany: Gmina Kluki
Przedmiot kontroli: Kontrola wykonania zadania pn. "Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022 - 2029 w Żłobku w Klukach, przy ul. Szkolnej 4A, 97-415 Kluki".
Podmiot kontrolujący: Wydział Finansów i Budżetu
Okres objęty kontrolą: od 19 stycznia 2023 r. do 2 września 2025 r.
Dokumentacja: Sprawozdanie
Miejsce przechowywania dokumentacji: Z całością dokumentacji kontroli można zapoznać się w oddziale kontroli finansowej w Wydziale Finansów i Budżetu Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, pok. 027.
Materiały
Sprawozdanie - Gmina KlukiSprawozdanie_-_Gmina_Kluki.pdf 2.31MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.10.2025 11:42 Agnieszka Rosiak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Agnieszka Szymczyk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Gmina Kluki - kontrola wykonania przedsięwzięcia pn. "Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu "Aktywny Maluch" 2022 - 2029 w Żłobku w Klukach | 1.0 | 16.10.2025 11:42 Agnieszka Rosiak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP