Kontrola wykorzystania środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Radomsku w roku 2022
03.09.2025
Data: 03.09.2025 r.
Podmiot kontrolowany: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – Szpital Powiatowy w Radomsku
Temat: Ocena prawidłowości realizacji zawartej pomiędzy Wojewodą Łódzkim a jednostką kontrolowaną umowy dotyczącej finansowania zadania inwestycyjnego (w tym prawidłowość wykorzystania środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19) polegającej na:
a) Zakupie sprzętu medycznego – sorter laboratoryjny,
b) Zakupie sprzętu medycznego – urządzenia do rehabilitacji pacjentów pocovidowych,
c) Zakupie sprzętu medycznego Aparat RTG typu ramię C-zabiegowe, diatermia z wyposażeniem, stół operacyjno-zabiegowy, zestaw do morcelacji i enukleacji z wyposażeniem. Sterylizator parowy i plazmowy z wyposażeniem,
w celu zwalczania zakażenia, zapobiegania rozprzestrzenianiu się, profilaktyką oraz zwalczania skutków choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID-19.
Podmiot kontrolujący: Wydział Zdrowia
Dokumentacja: Elektroniczna i papierowa. Sprawozdanie z kontroli
Miejsce przechowywania dokumentacji: Wydział Zdrowia, p. 420
Materiały
Sprawozdanie z kontroli wykorzystania środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Radomsku w roku 2022Sprawozdanie_z_kontroli_wykorzystania_środków_z_Funduszu_Przeciwdziałania_COVID-19_przez_Samodzielny_Publiczny_Zakład_Opieki_Zdrowotnej_Szpital_Powiatowy_w_Radomsku_w_roku_2022.pdf 0.20MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.09.2025 12:46 Wanda Rutecka-Wybraniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Strzelczyk Marta
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Kontrola wykorzystania środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Radomsku w roku 2022 | 1.0 | 03.09.2025 12:46 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP