W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Opis realizacji inwestycji KPO

Fundusze Europejskie

Opis realizacji inwestycji

należy w oparciu o poniższe wytyczne stworzyć własny dokument (opisy wyjaśniające treść poszczególnych zagadnień zaznaczone kolorem czerwonym należy usunąć).

dla zadania realizowanego w Programie rozwoju opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch  2022-2029
Czwarta tura naboru ciągłego

1.Opis zadania

Inwestor:

(ostateczny odbiorca wsparcia – pełna nazwa podmiotu, adres)

 

Nazwa zadania:

Utworzenie (proszę wpisać ilość miejsc) nowych miejsc opieki w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029 w (proszę wpisać nazwę Instytucji – żłobka/klubu dziecięcego/ dziennego opiekuna) w (proszę uzupełnić pełen adres instytucji)

Adres instytucji:

(miejscowość, adres Instytucji w której będą tworzone nowe miejsca opieki)

I. Opis obiektu:

(Parametry obiektu (np. liczba kondygnacji, powierzchnia, kubatura, liczba i charakterystyka pomieszczeń), instalacje infrastrukturalne (wodna, kanalizacyjna, cieplna, energetyczna, telekomunikacyjna, gazowa), otoczenie obiektu (np. ogrodzenie, wjazd, drogi wewnętrzne, chodniki, plac zabaw, inne)

II. Uzasadnienie realizacji zadania:

(określenie celów, przeznaczenia obiektu, potrzeby żłobkowe w danym rejonie tworzonej Instytucji itp., w jaki sposób zrealizują Państwo wskaźniki tj. zapewnia trwałość miejsc opieki).

III. Zakres rzeczowy zadania:

(rodzaje prac i robót do wykonania, w tym m. in. przygotowawcze, projektowe, planowane remonty, usługi, dostawy sprzętu albo wyposażenia (tzw. pierwsze wyposażenie – określić rodzaje przedmiotu zakupów)

Uwaga!!! Jeśli nowo powstałe miejsca będą dzielić części wspólne w już istniejącej Instytucji, proszę kwoty dofinansowania policzyć proporcjonalnie do ilości miejsc. Sytuacja dotyczy przypadków powiększania liczy miejsc w już istniejącej Instytucji, tworzenia nowych miejsc pod adresem, w którym działa już jakaś forma opieki dla dzieci oraz dzielenia części wspólnych w budynku przedszkola/szkoły itp.

 

IV. Okres realizacji zadania:

(od dd.mm.rrrr – do  dd.mm.rrrr) Terminy podane tak samo jak w oświadczeniu o przyjęciu dofinansowania – jeżeli inny, prosimy o dosłanie pisma z uzasadnieniem

V. Dane o planowanych efektach rzeczowych zadania:

(planowane do osiągnięcia efekty w wymiarze rzeczowym, jakie rezultaty np. odpowiednio do opisu w pkt III)

Proszę pamiętać o przestrzeganiu zasad horyzontalnych, mających zapewnić: (proszę krótko opisać jakie działa Państwo podejmą aby niżej wymienione zasady były realizowane)

  • poszanowanie praw podstawowych oraz przestrzeganie Karty praw podstawowych UE;
  • uwzględnienie równości mężczyzn i kobiet, aspektu i perspektywy płci oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami;
  • podjęcie odpowiednich kroków w celu zapobieżenia wszelkiej dyskryminacji ze względu na płeć, rasę lub pochodzenie etniczne, religię lub światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną podczas przygotowywania, wdrażania, monitorowania, sprawozdawczości i ewaluacji programów.

 

VI. Szacunkowy łączny koszt zadania w latach 2022-2026 roku:

Wartość kosztorysowa określona w układzie grup kosztów:

Na przykład (dla remontu obiektu, np:):

  1. instalacje,
  2. prace przygotowawcze,
  3. malowanie ,podłogi, wykładziny,
  4. pierwsze wyposażenie
  5. ......

Kwota dofinansowania + wkład własny jeśli będzie ponoszony

2. Harmonogram

VII. Harmonogram rzeczowo – finansowy:

Jeżeli VAT był przyznany razem z kwotą dofinansowania, to w kolumnie VAT proszę wpisać 0,00 zł a w kolumnie „kwota dofinansowania” wpisać kwotę brutto.  Jeżeli w wynikach otrzymali Państwo kwotę netto, to proszę uzupełnić kolumnę „VAT”

 

lp.

Wyszczególnienie zakresów rzeczowych

Wartość kosztorysowa zakresów rzeczowych w latach:

2022

2023

2024

2025

2026

SUMA

 

 

Kwota dofinansowania

VAT

Kwota dofinansowania

VAT

Kwota dofinansowania

VAT

Kwota dofinansowania

VAT

Kwota dofinansowania

VAT

Kwota dofinansowania

VAT

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RAZEM:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII. Prawo do dysponowania nieruchomością:

(Opis powinien zawierać: położenie nieruchomości, nr ewidencyjny działki, wskazanie właściciela ( jeżeli jest ustanowiony, to również użytkownika, zarządcy), nr księgi wieczystej, sąd prowadzący księgę wieczystą.) – proszę nie zapomnieć dołączyć skan dokumentów wymienionych ww. punkcie, potwierdzony za zgodność z oryginałem.

 

Dane do kontaktu z osobą sporządzającą program

w tym nr telefonu, e-mail

 

 

 

(podpisuje osoba/y upoważniona/e do reprezentowania jednostki)

 

………………………………….., dnia …………………………..

 

(miejscowość, data sporządzenia)

Materiały

Opis realizacji inwestycji z KPO
Opis​_realizacji​_inwestycji​_z​_KPO.doc 0.09MB
{"register":{"columns":[]}}