W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r.

25.03.2025

Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Stan w dniu 01.01.2025 r

Termin przekazania: do 31.03.2025 r

Numer identyfikacyjny REGON: 00430800200000

Nazwa i adres podmiotu publicznego: Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź

     

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu

lwingik@lodz.uw.gov.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

kamila.ciecierska@lodz.uw.gov.pl

Telefon kontaktowy

426641567

Data

 

Miejscowość

 

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

łódzkie

Powiat

Łódź

Gmina

Łódź-Śródmieście (delegatura miasta)

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów

1

1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne

0

b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne

1

c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych

0

2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)

a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń

0

b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń

1

c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach

Rozwiązania architektoniczne (nie)□ Środki techniczne (nie)□ Zainstalowane urządzenia (nie)□

3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy

0

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy

0

c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy

0

4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego

a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego

1

b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego

0

5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków

a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia

Procedury ewakuacji lub ratowania (tak)  ⊗

Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (nie) □

Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku

0

c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

1

d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

0

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej:

Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna w Łodzi znajduje się w bud. C I piętro przy ul. Piotrkowska 104 w Łodzi. Wejście do budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami znajduje się od strony Placu Komuny Paryskiej. Drzwi do budynku wykonane są ze szkła i otwierają się automatycznie. Przed wejściem do windy jest próg zabezpieczony platformą schodową ułatwiającą podjazd np. osobom poruszających się na wózku, osób poruszających się o kulach lub matki z dzieckiem w wózku. Windą można dostać się na głównych hol. Budynek nie jest przystosowany na wyższych kondygnacjach do swobodnego poruszania się przez osoby niepełnosprawne – liczne półpiętra, które stanowią barierę architektoniczną. Preferowana jest obsługa alternatywna poprzez wyjście pracownika do interesanta.

 

       

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).

Liczba prowadzonych stron internetowych

1

Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych

0

Tabela zgodności stron z wymogami UdC

Adres strony internetowej

Zgodność z UdC

https://www.gov.pl/web/uw-lodzki/wojewodzkainspekcja-geodezyjna-i-kartografczna2

Zgodna (tak)  ⊗ Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie)

Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania

Zgodność z UdC

 

Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie)

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

a. Zastosowanie formularza kontaktowego

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej

TAK (tak)  ⊗ NIE (nie) □

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

e. Przesyłanie faksów

TAK (tak)  ⊗ NIE (nie) □

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

TAK (tak)  ⊗ NIE (nie) □

g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:

od razu (nie) □ w ciągu 1 dnia roboczego (nie) □ w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) □ powyżej 3 dni roboczych (nie) □

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?

a. Pętle indukcyjne

TAK (tak)  ⊗

a Liczba

1

NIE (nie) □

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4

b. Systemy FM

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak)  ⊗

c. Systemy na podczerwień (IR)

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak)  ⊗

d. Systemy Bluetooth

TAK (nie) □

⇒Liczba

 

NIE (tak)  ⊗

e. Inne

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak)  ⊗

3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD)

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

Liczba wniosków – ogółem

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

             

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny?

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem

 

z tego w postaci wsparcia innej osoby

 

z tego w postaci wsparcia technicznego

 

z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu

 

Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?

Architektoniczna (nie) □ Cyfrowa (nie) □ Informacyjno-komunikacyjna (nie) □

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

     

Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność

 

architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni

 

z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni

 

Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (nie) □ NIE (tak)  ⊗

Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem

 

z tego pozytywnie rozpatrzonych

 

z tego negatywnie rozpatrzonych

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

           

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi - Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Stan w dniu 01.01.2025 r

Termin przekazania: do 31.03.2025 r

Numer identyfikacyjny REGON: 00430800200000

Nazwa i adres podmiotu publicznego: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź

     

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu

kancelaria@lodz.uw.gov.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

kamila.ciecierska@lodz.uw.gov.pl

Telefon kontaktowy

426641567

Data

21-03-2025

Miejscowość

Łódź-Śródmieście (delegatura)

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

łódzkie

Powiat

Łódź

Gmina

Łódź-Śródmieście (delegatura miasta)

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów

15

1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne

7

b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne

7

c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych

1

2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)

a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń

6

b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń

9

c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach

Rozwiązania architektoniczne (tak)þ Środki techniczne (tak)þ Zainstalowane urządzenia (tak) þ

3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy

3

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy

0

c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy

0

4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego

a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego

15

b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego

0

5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków

a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia

Procedury ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗

Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗

Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku

1

c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

13

d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

1

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej:

Z 15 budynków, które zostały ujęte w raporcie, 6 budynków stanowi własność Skarbu Państwa, pozostałe budynki są podnajmowane. Łódzki Urząd Wojewódzki w ramach możliwości finansowych podnosi dostępność poprzez doposażenie w środki techniczne umożliwiające dostęp do pomieszczeń Urzędu np.: zakup schodołazu.

       

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).

Liczba prowadzonych stron internetowych

2

Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych

0

Tabela zgodności stron z wymogami UdC

Adres strony internetowej

Zgodność z UdC

https://www.gov.pl/web/uw-lodzki

Zgodna (tak) ⊗ Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie)

https://wsoic.lodzkie.eu/

Zgodna (tak) ⊗ Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie)

Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania

Zgodność z UdC

 

Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie)

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

a. Zastosowanie formularza kontaktowego

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

e. Przesyłanie faksów

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:

od razu (nie) □ w ciągu 1 dnia roboczego (nie) □ w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) □ powyżej 3 dni roboczych (nie) □

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?

a. Pętle indukcyjne

TAK (tak) ⊗

⇒ Liczba

9

NIE (nie) □

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4

b. Systemy FM

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

c. Systemy na podczerwień (IR)

TAK (nie) □

⇒Liczba

 

NIE (tak) ⊗

d. Systemy Bluetooth

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

e. Inne

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba wniosków – ogółem

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

             

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem

 

z tego w postaci wsparcia innej osoby

 

z tego w postaci wsparcia technicznego

 

z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu

 

Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?

Architektoniczna (nie) □ Cyfrowa (nie) □ Informacyjno-komunikacyjna (nie) □

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

     

Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność

 

architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni

 

z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni

 

Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem

 

z tego pozytywnie rozpatrzonych

 

z tego negatywnie rozpatrzonych

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

           

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4

Państwowa Straż Łowiecka w Łodzi - Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Stan w dniu 01.01.2025 r

Termin przekazania: do 31.03.2025 r

Numer identyfikacyjny REGON: 00430800200000

Nazwa i adres podmiotu publicznego: Państwowa Straż Łowiecka w Łodzi Z siedzibą w 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Szkolna 28

     

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu

krystian.gruchala@lodz.uw.gov.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

kamila.ciecierska@lodz.uw.gov.pl

Telefon kontaktowy

426641567

Data

 

Miejscowość

 

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

łódzkie

Powiat

Piotrków Trybunalski

Gmina

Piotrków Trybunalski (gmina miejska)

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów

1

1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne

1

b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne

0

c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych

0

2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)

a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń

1

b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń

0

c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach

Rozwiązania architektoniczne (nie)þ Środki techniczne (nie)□ Zainstalowane urządzenia (tak) þ

3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy

0

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy

0

c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy

0

4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego

a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego

1

b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego

0

5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków

a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia

Procedury ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗

Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (nie) □

Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku

0

c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

1

d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

0

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej:

Część budynku wynajęta – umowa najmu z Miastem Piotrków Trybunalski. Budynek 3 kondygnacyjny. Wejście znajduje się na poziomie chodnika na zewnątrz. Winda w budynku wyposażona w panel posiadający oznaczenia w alfabecie Braille’a. Drzwi szerokie, oznakowane. Toaleta przystosowana do wymagań osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze.

       

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).

Liczba prowadzonych stron internetowych

1

Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych

0

Tabela zgodności stron z wymogami UdC

Adres strony internetowej

Zgodność z UdC

https://www.gov.pl/web/uw-lodzki/panstwowa-strazlowiecka

Zgodna (tak) þ Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie)

Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania

Zgodność z UdC

 

Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie)

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

a. Zastosowanie formularza kontaktowego

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

e. Przesyłanie faksów

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

TAK (tak) þ NIE (nie) □

g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:

od razu (nie) □ w ciągu 1 dnia roboczego (nie) □ w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) □ powyżej 3 dni roboczych (nie) □

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?

a. Pętle indukcyjne

TAK (tak) ⊗

⇒ Liczba

1

NIE (nie) □

b. Systemy FM

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4

c. Systemy na podczerwień (IR)

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

d. Systemy Bluetooth

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

e. Inne

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba wniosków – ogółem

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

             

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem

 

z tego w postaci wsparcia innej osoby

 

z tego w postaci wsparcia technicznego

 

z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu

 

Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?

Architektoniczna (nie) □ Cyfrowa (nie) □ Informacyjno-komunikacyjna (nie) □

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

     

Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność

 

architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni

 

z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni

 

Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem

 

z tego pozytywnie rozpatrzonych

 

z tego negatywnie rozpatrzonych

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

           

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4

Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi - Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Stan w dniu 01.01.2025 r

Termin przekazania: do 31.03.2025 r

Numer identyfikacyjny REGON: 00430800200000

Nazwa i adres podmiotu publicznego: Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi 93-173 Łódź, ul. Lecznicza 6

     

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).

Dane kontaktowe

E-mail sekretariatu podmiotu

wzon@lodz.uw.gov.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz

kamila.ciecierska@lodz.uw.gov.pl

Telefon kontaktowy

426641567

Data

 

Miejscowość

 

Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo

łódzkie

Powiat

Łódź

Gmina

Łódź-Górna (delegatura miasta)

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów

1

1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne

1

b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne

0

c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych

0

2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych)

a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń

1

b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń

0

c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach

Rozwiązania architektoniczne (nie)⊗ Środki techniczne (nie)□ Zainstalowane urządzenia (tak) ⊗

3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach

a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy

1

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy

0

c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy

0

4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego

a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego

1

b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego

0

5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków

a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia

Procedury ewakuacji lub ratowania (nie) □

Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (nie) □

Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (tak)⊗

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4

b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku

0

c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

1

d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku

0

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej:

Do budynku prowadzą 3 wejścia. Do wejść prowadzą schody. Przy wejściu od strony ul. Kasowej znajduje się podjazd dla wózków. Zbudowano drugi podjazd od ul. Podmiejskiej. Budynek posiada dźwig osobowy, mogą z niej korzystać klienci urzędu. Jedna z wind posiada urządzenie informujące o piętrach oraz informuje o fakcie czy drzwi są zamknięte czy otwarte. Dźwig osobowy zapewnia dostęp do pomieszczeń, w których pracują pracownicy urzędu. Przy wejściu na teren budynku znajduje się stanowisko ochrony, pełniące funkcję punktu informacyjnego. Toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na II kondygnacji budynku w siedzibie WZON, drzwi toalet są oznakowane. Wyposażenie przystosowane do wymagań osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem wyznaczone są dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Osoby niesłyszące mające trudności w komunikowaniu się w celu załatwienia sprawy we WZON mogą skorzystać z pomocy wideotłumacza dla osób słabosłyszących oraz niesłyszących w terminie wyznaczonym.

       

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).

Liczba prowadzonych stron internetowych

1

Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych

0

Tabela zgodności stron z wymogami UdC

Adres strony internetowej

Zgodność z UdC

https://www.gov.pl/web/uw-lodzki

Zgodna (tak) ⊗ Częściowo zgodna (nie) □ Niezgodna (nie) □

Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania

Zgodność z UdC

 

Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie)

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

a. Zastosowanie formularza kontaktowego

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

e. Przesyłanie faksów

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:

od razu (nie) □ w ciągu 1 dnia roboczego (nie) □ w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) □ powyżej 3 dni roboczych (nie) □

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?

a. Pętle indukcyjne

TAK (tak) ⊗

⇒ Liczba

1

NIE (nie) □

b. Systemy FM

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4

c. Systemy na podczerwień (IR)

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

d. Systemy Bluetooth

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

e. Inne

TAK (nie) □

⇒ Liczba

 

NIE (tak) ⊗

3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □

4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba wniosków – ogółem

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

             

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem

 

z tego w postaci wsparcia innej osoby

 

z tego w postaci wsparcia technicznego

 

z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu

 

Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?

Architektoniczna (nie) □ Cyfrowa (nie) □ Informacyjno-komunikacyjna (nie) □

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego

 

     

Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność

 

architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni

 

z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni

 

Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej

 

z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej

 

z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni

 

Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)

TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗

Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem

 

z tego pozytywnie rozpatrzonych

 

z tego negatywnie rozpatrzonych

 

Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi

Bariery prawne (nie) □

Braki kadrowe (nie) □

Bariery techniczne (nie) □

Brak czasu (nie) □

Bariery finansowe (nie) □

Inne (nie) □

Opis słowny

 

           

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4

Materiały

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Państwowa Straż Łowiecka w Łodzi
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_podmiotu​_publicznego2.pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_podmiotu​_publicznego3.pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego ŁUW
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_podmiotu​_publicznego4.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.03.2025 10:07 Wanda Rutecka-Wybraniec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kamila Ciecierska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r. 4.0 26.03.2025 15:19 Wanda Rutecka-Wybraniec
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r. 3.0 26.03.2025 10:41 Wanda Rutecka-Wybraniec
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r. 2.0 26.03.2025 10:23 Wanda Rutecka-Wybraniec
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r. 1.0 26.03.2025 10:07 Wanda Rutecka-Wybraniec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}