Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r.
25.03.2025
Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
|
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ |
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa |
|
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r Termin przekazania: do 31.03.2025 r |
||
|
Numer identyfikacyjny REGON: 00430800200000 |
Nazwa i adres podmiotu publicznego: Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź |
|
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
|
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
|
Telefon kontaktowy |
426641567 |
|
Data |
|
|
Miejscowość |
|
Lokalizacja siedziby podmiotu
|
Województwo |
łódzkie |
|
Powiat |
Łódź |
|
Gmina |
Łódź-Śródmieście (delegatura miasta) |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
|
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów |
1 |
||
|
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne |
0 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne |
1 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych |
0 |
||
|
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń |
0 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń |
1 |
||
|
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (nie)□ Środki techniczne (nie)□ Zainstalowane urządzenia (nie)□ |
|||
|
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
0 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
0 |
||
|
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego |
|||
|
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego |
1 |
||
|
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego |
0 |
||
|
5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków |
|||
|
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia |
|||
|
Procedury ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗ |
Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (nie) □ |
Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗ |
|
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4 |
|||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
1 |
||
|
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
0 |
||
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna w Łodzi znajduje się w bud. C I piętro przy ul. Piotrkowska 104 w Łodzi. Wejście do budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami znajduje się od strony Placu Komuny Paryskiej. Drzwi do budynku wykonane są ze szkła i otwierają się automatycznie. Przed wejściem do windy jest próg zabezpieczony platformą schodową ułatwiającą podjazd np. osobom poruszających się na wózku, osób poruszających się o kulach lub matki z dzieckiem w wózku. Windą można dostać się na głównych hol. Budynek nie jest przystosowany na wyższych kondygnacjach do swobodnego poruszania się przez osoby niepełnosprawne – liczne półpiętra, które stanowią barierę architektoniczną. Preferowana jest obsługa alternatywna poprzez wyjście pracownika do interesanta.
|
|||
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
|
Liczba prowadzonych stron internetowych |
1 |
|
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych |
0 |
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
|
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
|
https://www.gov.pl/web/uw-lodzki/wojewodzkainspekcja-geodezyjna-i-kartografczna2 |
Zgodna (tak) ⊗ Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
|
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
|
|
Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:
|
|
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
|
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się? |
||||||
|
a. Zastosowanie formularza kontaktowego |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
e. Przesyłanie faksów |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: od razu (nie) □ w ciągu 1 dnia roboczego (nie) □ w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) □ powyżej 3 dni roboczych (nie) □ |
||||||
|
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? |
||||||
|
a. Pętle indukcyjne |
TAK (tak) ⊗ |
a Liczba |
1 |
NIE (nie) □ |
||
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4 |
||||||
|
b. Systemy FM |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
c. Systemy na podczerwień (IR) |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
d. Systemy Bluetooth |
TAK (nie) □ |
⇒Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
e. Inne |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: |
||||||
|
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
Liczba wniosków – ogółem |
||||||
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form |
||||||
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: |
||||||
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
|
Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
|
|
|
z tego w postaci wsparcia innej osoby |
|
|
|
z tego w postaci wsparcia technicznego |
|
|
|
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
|
|
|
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? Architektoniczna (nie) □ Cyfrowa (nie) □ Informacyjno-komunikacyjna (nie) □ |
||
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
|
||
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
|
1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
||||
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność |
|
||||
|
architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
||||
|
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni |
|
||||
|
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni |
|
||||
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
||||
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
||||
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4 |
|||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem |
|
||||
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni |
|
||||
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni |
|
||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem |
|
||||
|
z tego pozytywnie rozpatrzonych |
|
||||
|
z tego negatywnie rozpatrzonych |
|
||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi - Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
|
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ |
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa |
|
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r Termin przekazania: do 31.03.2025 r |
||
|
Numer identyfikacyjny REGON: 00430800200000 |
Nazwa i adres podmiotu publicznego: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź |
|
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
|
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
|
Telefon kontaktowy |
426641567 |
|
Data |
21-03-2025 |
|
Miejscowość |
Łódź-Śródmieście (delegatura) |
Lokalizacja siedziby podmiotu
|
Województwo |
łódzkie |
|
Powiat |
Łódź |
|
Gmina |
Łódź-Śródmieście (delegatura miasta) |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
|
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów |
15 |
||
|
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne |
7 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne |
7 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych |
1 |
||
|
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń |
6 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń |
9 |
||
|
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (tak)þ Środki techniczne (tak)þ Zainstalowane urządzenia (tak) þ |
|||
|
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
3 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
0 |
||
|
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego |
|||
|
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego |
15 |
||
|
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego |
0 |
||
|
5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków |
|||
|
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia |
|||
|
Procedury ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗ |
Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗ |
Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗ |
|
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4 |
|||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku |
1 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
13 |
||
|
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
1 |
||
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: Z 15 budynków, które zostały ujęte w raporcie, 6 budynków stanowi własność Skarbu Państwa, pozostałe budynki są podnajmowane. Łódzki Urząd Wojewódzki w ramach możliwości finansowych podnosi dostępność poprzez doposażenie w środki techniczne umożliwiające dostęp do pomieszczeń Urzędu np.: zakup schodołazu. |
|||
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
|
Liczba prowadzonych stron internetowych |
2 |
|
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych |
0 |
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
|
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
|
Zgodna (tak) ⊗ Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
|
|
Zgodna (tak) ⊗ Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
|
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
|
|
Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:
|
|
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
|
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się? |
||||||
|
a. Zastosowanie formularza kontaktowego |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
e. Przesyłanie faksów |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: od razu (nie) □ w ciągu 1 dnia roboczego (nie) □ w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) □ powyżej 3 dni roboczych (nie) □ |
||||||
|
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? |
||||||
|
a. Pętle indukcyjne |
TAK (tak) ⊗ |
⇒ Liczba |
9 |
NIE (nie) □ |
||
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4 |
||||||
|
b. Systemy FM |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
c. Systemy na podczerwień (IR) |
TAK (nie) □ |
⇒Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
d. Systemy Bluetooth |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
e. Inne |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: |
||||||
|
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
Liczba wniosków – ogółem |
||||||
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form |
||||||
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: |
||||||
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
|
Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
|
|
|
z tego w postaci wsparcia innej osoby |
|
|
|
z tego w postaci wsparcia technicznego |
|
|
|
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
|
|
|
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? Architektoniczna (nie) □ Cyfrowa (nie) □ Informacyjno-komunikacyjna (nie) □ |
||
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
|
||
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
|
1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
||||
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność |
|
||||
|
architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
||||
|
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni |
|
||||
|
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni |
|
||||
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
||||
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
||||
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4 |
|||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem |
|
||||
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni |
|
||||
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni |
|
||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem |
|
||||
|
z tego pozytywnie rozpatrzonych |
|
||||
|
z tego negatywnie rozpatrzonych |
|
||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4
Państwowa Straż Łowiecka w Łodzi - Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
|
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ |
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa |
|
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r Termin przekazania: do 31.03.2025 r |
||
|
Numer identyfikacyjny REGON: 00430800200000 |
Nazwa i adres podmiotu publicznego: Państwowa Straż Łowiecka w Łodzi Z siedzibą w 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Szkolna 28 |
|
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
|
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
|
Telefon kontaktowy |
426641567 |
|
Data |
|
|
Miejscowość |
|
Lokalizacja siedziby podmiotu
|
Województwo |
łódzkie |
|
Powiat |
Piotrków Trybunalski |
|
Gmina |
Piotrków Trybunalski (gmina miejska) |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
|
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów |
1 |
||
|
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne |
1 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych |
0 |
||
|
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń |
1 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń |
0 |
||
|
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (nie)þ Środki techniczne (nie)□ Zainstalowane urządzenia (tak) þ |
|||
|
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
0 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
0 |
||
|
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego |
|||
|
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego |
1 |
||
|
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego |
0 |
||
|
5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków |
|||
|
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia |
|||
|
Procedury ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗ |
Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (nie) □ |
Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (tak) ⊗ |
|
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4 |
|||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
1 |
||
|
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
0 |
||
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: Część budynku wynajęta – umowa najmu z Miastem Piotrków Trybunalski. Budynek 3 kondygnacyjny. Wejście znajduje się na poziomie chodnika na zewnątrz. Winda w budynku wyposażona w panel posiadający oznaczenia w alfabecie Braille’a. Drzwi szerokie, oznakowane. Toaleta przystosowana do wymagań osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze. |
|||
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
|
Liczba prowadzonych stron internetowych |
1 |
|
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych |
0 |
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
|
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
|
Zgodna (tak) þ Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
|
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
|
|
Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:
|
|
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
|
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się? |
||||||
|
a. Zastosowanie formularza kontaktowego |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
e. Przesyłanie faksów |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
TAK (tak) þ NIE (nie) □ |
|||||
|
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: od razu (nie) □ w ciągu 1 dnia roboczego (nie) □ w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) □ powyżej 3 dni roboczych (nie) □ |
||||||
|
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? |
||||||
|
a. Pętle indukcyjne |
TAK (tak) ⊗ |
⇒ Liczba |
1 |
NIE (nie) □ |
||
|
b. Systemy FM |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4 |
||||||
|
c. Systemy na podczerwień (IR) |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
d. Systemy Bluetooth |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
e. Inne |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: |
||||||
|
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
Liczba wniosków – ogółem |
||||||
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form |
||||||
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: |
||||||
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
|
Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
|
|
|
z tego w postaci wsparcia innej osoby |
|
|
|
z tego w postaci wsparcia technicznego |
|
|
|
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
|
|
|
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? Architektoniczna (nie) □ Cyfrowa (nie) □ Informacyjno-komunikacyjna (nie) □ |
||
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
|
||
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
|
1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
||||
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność |
|
||||
|
architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
||||
|
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni |
|
||||
|
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni |
|
||||
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
||||
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
||||
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4 |
|||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem |
|
||||
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni |
|
||||
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni |
|
||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem |
|
||||
|
z tego pozytywnie rozpatrzonych |
|
||||
|
z tego negatywnie rozpatrzonych |
|
||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4
Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi - Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
|
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ |
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa |
|
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r Termin przekazania: do 31.03.2025 r |
||
|
Numer identyfikacyjny REGON: 00430800200000 |
Nazwa i adres podmiotu publicznego: Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi 93-173 Łódź, ul. Lecznicza 6 |
|
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
|
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
|
Telefon kontaktowy |
426641567 |
|
Data |
|
|
Miejscowość |
|
Lokalizacja siedziby podmiotu
|
Województwo |
łódzkie |
|
Powiat |
Łódź |
|
Gmina |
Łódź-Górna (delegatura miasta) |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
|
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów |
1 |
||
|
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne |
1 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych |
0 |
||
|
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń |
1 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń |
0 |
||
|
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (nie)⊗ Środki techniczne (nie)□ Zainstalowane urządzenia (tak) ⊗ |
|||
|
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
|||
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
1 |
||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
0 |
||
|
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego |
|||
|
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego |
1 |
||
|
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego |
0 |
||
|
5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków |
|||
|
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia |
|||
|
Procedury ewakuacji lub ratowania (nie) □ |
Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (nie) □ |
Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (tak)⊗ |
|
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4 |
|||
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku |
0 |
||
|
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
1 |
||
|
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
0 |
||
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: Do budynku prowadzą 3 wejścia. Do wejść prowadzą schody. Przy wejściu od strony ul. Kasowej znajduje się podjazd dla wózków. Zbudowano drugi podjazd od ul. Podmiejskiej. Budynek posiada dźwig osobowy, mogą z niej korzystać klienci urzędu. Jedna z wind posiada urządzenie informujące o piętrach oraz informuje o fakcie czy drzwi są zamknięte czy otwarte. Dźwig osobowy zapewnia dostęp do pomieszczeń, w których pracują pracownicy urzędu. Przy wejściu na teren budynku znajduje się stanowisko ochrony, pełniące funkcję punktu informacyjnego. Toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na II kondygnacji budynku w siedzibie WZON, drzwi toalet są oznakowane. Wyposażenie przystosowane do wymagań osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem wyznaczone są dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Osoby niesłyszące mające trudności w komunikowaniu się w celu załatwienia sprawy we WZON mogą skorzystać z pomocy wideotłumacza dla osób słabosłyszących oraz niesłyszących w terminie wyznaczonym. |
|||
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
|
Liczba prowadzonych stron internetowych |
1 |
|
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych |
0 |
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
|
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
|
Zgodna (tak) ⊗ Częściowo zgodna (nie) □ Niezgodna (nie) □ |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
|
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
|
|
Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:
|
|
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
|
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się? |
||||||
|
a. Zastosowanie formularza kontaktowego |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
e. Przesyłanie faksów |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: od razu (nie) □ w ciągu 1 dnia roboczego (nie) □ w ciągu 2-3 dni roboczych (nie) □ powyżej 3 dni roboczych (nie) □ |
||||||
|
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? |
||||||
|
a. Pętle indukcyjne |
TAK (tak) ⊗ |
⇒ Liczba |
1 |
NIE (nie) □ |
||
|
b. Systemy FM |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4 |
||||||
|
c. Systemy na podczerwień (IR) |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
d. Systemy Bluetooth |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
e. Inne |
TAK (nie) □ |
⇒ Liczba |
|
NIE (tak) ⊗ |
||
|
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: |
||||||
|
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
TAK (tak) ⊗ NIE (nie) □ |
|||||
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|||||
|
Liczba wniosków – ogółem |
||||||
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form |
||||||
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: |
||||||
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
|
Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał dostęp alternatywny? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
|
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
|
|
|
z tego w postaci wsparcia innej osoby |
|
|
|
z tego w postaci wsparcia technicznego |
|
|
|
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
|
|
|
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? Architektoniczna (nie) □ Cyfrowa (nie) □ Informacyjno-komunikacyjna (nie) □ |
||
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
|
||
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
|
1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej? |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
||||
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność |
|
||||
|
architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
||||
|
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni |
|
||||
|
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni |
|
||||
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
||||
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
||||
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
||||
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4 |
|||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem |
|
||||
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni |
|
||||
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni |
|
||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
TAK (nie) □ NIE (tak) ⊗ |
||||
|
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem |
|
||||
|
z tego pozytywnie rozpatrzonych |
|
||||
|
z tego negatywnie rozpatrzonych |
|
||||
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi |
|||||
|
Bariery prawne (nie) □ Braki kadrowe (nie) □ |
Bariery techniczne (nie) □ Brak czasu (nie) □ |
Bariery finansowe (nie) □ Inne (nie) □ |
|||
|
Opis słowny
|
|||||
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4
Materiały
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i KartograficznaRaport_o_stanie_zapewniania_dostępności_podmiotu_publicznego.pdf 0.14MB Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Państwowa Straż Łowiecka w Łodzi
Raport_o_stanie_zapewniania_dostępności_podmiotu_publicznego2.pdf 0.14MB Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi
Raport_o_stanie_zapewniania_dostępności_podmiotu_publicznego3.pdf 0.14MB Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego ŁUW
Raport_o_stanie_zapewniania_dostępności_podmiotu_publicznego4.pdf 0.14MB
- Pierwsza publikacja:
- 26.03.2025 10:07 Wanda Rutecka-Wybraniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kamila Ciecierska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r. | 4.0 | 26.03.2025 15:19 Wanda Rutecka-Wybraniec |
| Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r. | 3.0 | 26.03.2025 10:41 Wanda Rutecka-Wybraniec |
| Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r. | 2.0 | 26.03.2025 10:23 Wanda Rutecka-Wybraniec |
| Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 01.01.2025 r. | 1.0 | 26.03.2025 10:07 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP