W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Urząd Gminy Dalików - kontrola realizacji, oceny sposobu i terminowości wykonania zadania pn.: „Zakup sprzętu do utrzymania dróg na terenie gminy Dalików”

25.07.2025

Data: 25.07.2025 r.

Podmiot kontrolowany: Gmina Dalików

Temat: Realizacja, ocena sposobu i terminowości wykonania zadania pn.: „Zakup sprzętu do utrzymania dróg na terenie gminy Dalików”, objętego dofinansowaniem środkami pochodzącymi z rezerwy ogólnej budżetu państwa, w tym sprawdzenia prawidłowości wykorzystania dotacji na podstawie umowy nr 10/RT.III/2023 z dnia 18.10.2023 r.

Podmiot kontrolujący: Wydział Inwestycji i Rozwoju

Okres objęty kontrolą: Od 7 kwietnia 2023 r. do 25 kwietnia 2025 r.

Dokumentacja: Wystąpienie pokontrolne

Miejsce przechowywania dokumentacji: Z całością dokumentacji można się zapoznać w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90 – 926 Łódź

Materiały

Wystąpienie pokontrolne - Gmina Dalików
Wystąpienie​_pokontrolne​_-​_Gmina​_Dalików.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.07.2025 14:24 Wanda Rutecka-Wybraniec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rejniak Małgorzata
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Urząd Gminy Dalików - kontrola realizacji, oceny sposobu i terminowości wykonania zadania pn.: „Zakup sprzętu do utrzymania dróg na terenie gminy Dalików” 1.0 25.07.2025 14:24 Wanda Rutecka-Wybraniec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}