Zarządzenie Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie gospodarowania zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego oraz na dobrach niematerialnych i prawnych Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
18.03.2025
Na podstawie art. 25 ust. 10 w związku z ust. 4 pkt 1 lit. e ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2025 r. poz. 228) zarządza się, co następuje:
§ 1 Ilekroć w zarządzeniu jest mowa o:
- Urzędzie – należy przez to rozumieć Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi;
- osobach zajmujących kierownicze stanowiska państwowe – należy przez to rozumieć Wojewodę Łódzkiego i Wicewojewodę Łódzkiego, zgodnie z art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 31 lipca 1981 r. o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe;
- Dyrektorze Generalnym – należy przez to rozumieć Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;
- dyrektorze wydziału – należy przez to rozumieć dyrektora wydziału, biura lub kierownika równorzędnej komórki organizacyjnej Urzędu;
- pracownikach – należy przez to rozumieć osoby pozostające w stosunku pracy z Urzędem;
- wydziale – należy przez to rozumieć wydział, biuro i inne równorzędne komórki organizacyjne Urzędu;
- AL – należy przez to rozumieć Biuro Administracji i Logistyki Urzędu;
- KPB – należy przez to rozumieć Biuro Kadr, Płac i Budżetu Urzędu;
- OIM – należy przez to rozumieć Oddział informatyzacji i monitoringu AL;
- OTA – należy przez to rozumieć Oddział techniczno-administracyjny AL;
- Komisji ds. oceny przydatności majątku – należy przez to rozumieć Komisję do dokonania oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego Urzędu;
- Komisji likwidacyjnej – należy przez to rozumieć Komisję likwidacyjną Urzędu;
- rozporządzeniu – należy przez to rozumieć rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa;
- składnikach majątku – należy przez to rozumieć składniki rzeczowe majątku ruchomego Urzędu;
- zbędnych składnikach majątku – należy przez to rozumieć składniki rzeczowe majątku ruchomego Urzędu, które:
- nie są i nie będą mogły być wykorzystane w realizacji zadań związanych z działalnością Urzędu lub
- nie nadają się do użytkowania ze sprzętem używanym w Urzędzie, a ich przystosowanie byłoby technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnione;
- zużytych składnikach majątku – należy przez to rozumieć składniki rzeczowe majątku ruchomego Urzędu, które:
- posiadają wady lub uszkodzenia, których naprawa byłaby ekonomicznie nieuzasadniona, lub
- zagrażają bezpieczeństwu użytkowników lub najbliższego otoczenia, lub
- całkowicie utraciły wartość użytkową, lub
- są technicznie przestarzałe, a ich remont byłby ekonomicznie nieuzasadniony;
- dokumencie LN – należy przez to rozumieć dokument potwierdzający likwidację pozostałego środka trwałego;
- dokumencie LT – należy przez to rozumieć dokument potwierdzający likwidację środka trwałego, składnika oraz wartości niematerialnych i prawnych;
- dokument MW – należy przez to rozumieć dokument potwierdzający zmianę użytkownika środka trwałego, składnika, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych;
- dokumencie PT – należy przez to rozumieć dokument potwierdzający nieodpłatne przekazanie środka trwałego, składnika, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych;
- dokumencie SP – należy przez to rozumieć dokument potwierdzający sprzedaż środka trwałego, składnika lub pozostałego środka trwałego;
- EZD – należy przez to rozumieć system elektronicznego zarządzania dokumentacją w Urzędzie;
- BIP – należy przez to rozumieć Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu.
§ 2.1. Dyrektorzy wydziałów są odpowiedzialni za:
- powierzone im oraz podległym pracownikom składniki majątku;
- bieżące analizowanie stanu składników majątku powierzonego im oraz podległym pracownikom, z uwzględnieniem ich stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania;
- gospodarowanie składnikami majątku w sposób oszczędny i racjonalny.
2. Dyrektor wydziału zobowiązany jest do wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za ewidencję składników majątków będących na stanie wydziału.
3. Nadzór nad właściwym wykorzystaniem składników majątku sprawuje dyrektor AL.
4. Pracownicy wydziałów są odpowiedzialni za powierzone im składniki rzeczowe majątku ruchomego oraz za gospodarowanie tymi składnikami w sposób oszczędny i racjonalny, w tym do bieżącego analizowania stanu technicznego oraz przydatności otrzymanych do użytkowania majątku, efektywnego wykorzystania majątku do realizacji zadań służbowych, utrzymywania majątku w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia, niezwłocznego zwrotu majątku do osoby odpowiedzialnej za ewidencję składników majątku będących na stanie wydziału, zgłoszenie do osoby odpowiedzialnej za ewidencję składników majątku będących na stanie wydziału zgubienie majątku, uszkodzenie, brak możliwości odczytu naklejki.
§ 3.1 Dyrektor wydziału zgłasza do dyrektora AL zbędne lub zużyte składniki majątku nie częściej niż raz na kwartał, składając wykaz składników majątku zbędnego lub zużytego, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- Wykaz powinien być przygotowany w formacie edytowalnym i zawierać nie mniej niż 5 i nie więcej niż 50 pozycji. W uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody dyrektora AL, wykaz może zawierać więcej niż 50 pozycji.
- W przypadku składników majątku zakupionych w ramach projektów współfinansowanych ze środków europejskich, dyrektor wydziału składający wykaz zobowiązany jest uzyskać akceptację komórki merytorycznej odpowiadającej za realizację projektu.
- Dyrektor AL przekazuje wykaz do przewodniczącego Komisji ds. oceny przydatności majątku.
§ 4.1 Powołuje się Komisję ds. oceny przydatności majątku.
2. Powołuje się niżej wymienione osoby w skład Komisji ds. oceny przydatności majątku:
- Przewodniczący: Katarzyna Woźniak;
- Z-ca Przewodniczącego: Katarzyna Izydorczyk
- Sekretarz: Danuta Surlej;
- Sekretarz: Matylda Zawada;
- Sekretarz: Beata Żak;
- Sekretarz: Bartłomiej Józefowicz;
- Członek: Przemysław Marciniak;
- Członek: Dariusz Dróżdż;
- Członek: Dariusz Balcerek;
- Członek: Sylwia Makiewicz-Bądzior;
- Członek: Paweł Ciszewski;
- Członek: Ireneusz Szwed;
- Członek: Adam Trąbiński;
- Członek: Anna Dyła
- Członek: administrator systemów informatycznych;
- Członek: przedstawiciel wydziału składającego wniosek.
- Komisja ds. oceny przydatności majątku działa w minimum trzyosobowym składzie, w którym każdorazowo uczestniczy przewodniczący lub zastępca przewodniczącego, sekretarz oraz przedstawiciel wydziału składającego wniosek.
§ 5.1 Do zadań Komisji ds. oceny przydatności majątku należy:
- dokonanie oceny zgłoszonych przez dyrektorów wydziałów składników majątku;
- opracowanie protokołu z przeprowadzonej oceny;
- podejmowanie działań mających na celu zagospodarowanie zbędnych lub zużytych składników majątku, poprzez ich sprzedaż, nieodpłatne przekazanie lub przekazanie w formie darowizny;
- podejmowanie działań mających na celu sprzedaż składników majątku na zasadach określonych w § 8 rozporządzenia.
2. Przy podejmowaniu decyzji o zagospodarowaniu zbędnych lub zużytych składników majątku przez nieodpłatne przekazanie lub darowiznę Komisja ds. oceny przydatności majątku uwzględnia w pierwszej kolejności potrzeby jednostek sektora finansów publicznych.
3. Komisja ds. oceny przydatności majątku proceduje sprawy elektronicznie w systemie EZD.
§ 6.1. Do zadań poszczególnych członków Komisji ds. oceny przydatności majątku należy:
- sekretarz:
- zakłada sprawę i gromadzi dokumenty dotyczące sprawy;
- weryfikuje lub zleca stanowisku ds. ewidencji mienia w AL weryfikację wykazu składników majątku, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszego zarządzenia, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości odsyła wykaz do zmiany;
- udostępnia właściwym członkom Komisji ds. oceny przydatności majątku wykaz składników majątku, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszego zarządzenia, w celu przygotowania opinii technicznych:
- w zakresie sprzętu informatycznego, elektronicznego (jednostki centralne, monitory, niszczarki, aparaty fotograficzne, kamery, telefony, kalkulatory i in.) – kierownikowi OIM,
- w zakresie sprzętu elektrycznego (sprzęt AGD i in. urządzenia elektryczne) – elektrykowi w OTA,
- w zakresie mebli – pracownikowi stolarni w OTA,
a w przypadku stwierdzenia ich niekompletności odsyła do uzupełnienia;
- przygotowuje informacje o składnikach majątku zakwalifikowanych do dalszego wykorzystania w Urzędzie i zamieszcza ją, lub zleca jej zamieszczenie, w Intranecie Urzędu;
- sporządza protokół z przeprowadzonej oceny wraz z załącznikami, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 niniejszego zarządzenia;
- przygotowuje i zleca zamieszczenie w BIP wykazu składników majątku przeznaczonych do sprzedaży, z wyłączeniem przypadków, o których mowa w § 8 rozporządzenia;
- przygotowuje i zleca zamieszczenie w BIP wykazu składników majątku przeznaczonych do zagospodarowania w formie nieodpłatnego przekazania lub przekazania w formie darowizny;
- sporządza protokoły zdawczo-odbiorcze wraz z załącznikami (dotyczy nieodpłatnego przekazania lub darowizny);
- występuje na stanowisko ds. ewidencji mienia w AL z wnioskiem o wystawienie stosownych dokumentów MW, SP, PT;
- prowadzi korespondencję z KPB w celu wystawienia odpowiednich dokumentów księgowych (dotyczy sprzedaży);
- wydaje składniki majątku na podstawie uregulowanej należności (dotyczy sprzedaży);
- wydaje składniki majątku na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego (dotyczy nieodpłatnego przekazania lub darowizny);
- zamieszcza w BIP informacje o nieodpłatnym przekazaniu składników majątku na rzecz jednostek samorządu terytorialnego;
- zamieszcza w BIP informacje o dokonanych darowiznach.
- członek:
- współpracuje z sekretarzem Komisji ds. oceny przydatności majątku, w szczególności w zakresie przygotowania dokumentów sprawy, publikowania informacji w Intranecie oraz BIP, a także działań zmierzających do zagospodarowania zbędnych lub zużytych składników majątku;
- zastępuje sekretarza Komisji ds. oceny przydatności majątku w czasie jego nieobecności;
- przygotowuje opinię techniczną składników majątku, stosownie do posiadanych kompetencji.
- przewodniczący i zastępca przewodniczącego:
- reprezentuje Komisję ds. oceny przydatności majątku;
- kieruje pracą sekretarzy i członków;
- monitoruje sposób prowadzenia spraw;
- nadzoruje terminowość wykonywanych zadań.
§ 7. 1. Kompletny wykaz składników majątku, o którym mowa w § 2a ust. 1 niniejszego zarządzenia, stanowi podstawę wszczęcia postępowania przez Komisję ds. oceny przydatności majątku.
2. Ocena zgłoszonych składników majątku przygotowywana jest na podstawie opinii technicznych sporządzonych w terminie 30 dni od dnia udostępnienia wykazu. Opinia techniczna składnika majątku zawiera:
- nazwę;
- numer inwentarzowy;
- ocenę sprawności technicznej;
- wartość rynkową określoną na podstawie przeciętnych cen stosowanych w obrocie rzeczami tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem stanu stopnia zużycia składnika majątku oraz popytu na składnik;
- propozycję sposobu zagospodarowania;
- akceptację ASI, w przypadku oceny składnika majątku – sprzętu informatycznego.
3. W wyniku zakwalifikowania składnika majątku do dalszego wykorzystania w Urzędzie, wiadomość o składniku może być opublikowana w Intranecie, celem poinformowania innych wydziałów Urzędu.
4. Po zebraniu niezbędnych informacji o zgłoszonych składnikach majątku, w szczególności dotyczących sprawności technicznej, wartości rynkowej oraz możliwości dalszego wykorzystania w Urzędzie, Komisja ds. oceny przydatności majątku opracowuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wpływu kompletnego wykazu, protokół z przeprowadzonej oceny z propozycją zagospodarowania i zakwalifikowania majątku do dalszego procedowania w Komisji Likwidacyjnej lub przekazanie do Komisji Przetargowej powołanej odrębnym Zarządzeniem Dyrektor Generalnej Urzędu, do którego dołącza:
- wykaz składników majątku, które pozostaną do dalszego użytkowania w Urzędzie;
- wykaz składników majątku, które zostały zakwalifikowane do kategorii majątku zbędnego lub zużytego, z propozycją ich zagospodarowania.
- Komisja ds. oceny przydatności majątku przekazuje protokół z przeprowadzonej oceny do akceptacji dyrektorowi AL, a następnie Dyrektorowi Generalnemu.
- Komisja ds. oceny przydatności majątku może przedstawić Dyrektorowi Generalnemu propozycję odstąpienia od działań mających na celu sprzedaż składnika, w sytuacji, gdy przemawia za tym interes publiczny, lub gdy z oceny technicznej wynika , że z uwagi na stan techniczny składnika rzeczowego majątku oraz stopień jego przydatności do dalszego użytkowania jego sprzedaż nie dojdzie do skutku.
- Zaakceptowany przez dyrektora AL i Dyrektora Generalnego protokół Komisji ds. oceny przydatności majątku jest podstawą do podjęcia działań celem zagospodarowania składników majątku.
- W przypadku przekazania składnika majątku do dalszego użytkowania w innym wydziale Urzędu, Komisja ds. oceny przydatności majątku występuje do stanowiska ds. ewidencji mienia w AL o wystawienie dokumentu MW, udostępniając protokół Komisji ds. oceny przydatności majątku w ciągu 7 dni od dnia jego zaakceptowania przez Dyrektora Generalnego.
§ 8.1. Składniki majątku mogą podlegać sprzedaży:
- osobom zajmującym kierownicze stanowiska państwowe;
- Dyrektorowi Generalnemu;
- pracownikom;
- osobom fizycznym niebędącym pracownikami – w przypadku zakwalifikowania składników majątku do kategorii majątku zbędnego lub zużytego i przeznaczenia ich do zagospodarowania w formie sprzedaży;
- osobom prawnym – w przypadku zakwalifikowania składników majątku do kategorii majątku zbędnego lub zużytego i przeznaczenia ich do zagospodarowania w formie sprzedaży.
2. Sprzedaż składników majątku osobom zajmującym kierownicze stanowiska państwowe Dyrektorowi Generalnemu oraz pracownikom odbywa się na zasadach określonych w § 8 rozporządzenia.
3. Zbędne lub zużyte składniki majątku o wartości rynkowej nieprzekraczającej kwoty 2 000 zł mogą być nabywane przez osoby fizyczne niebędące pracownikami oraz osoby prawne.
4. Sprzedaż zbędnych lub zużytych składników majątku o wartości rynkowej przekraczającej kwotę 2 000 zł odbywa się w trybach i na zasadach określonych w Rozdziale 3 rozporządzenia.
§ 9. 1 Osoba zajmująca kierownicze stanowisko państwowe, Dyrektor Generalny lub pracownik zainteresowany kupnem składnika majątku w trybie § 8 rozporządzenia składa do dyrektora AL wniosek, wzór którego stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
2. Wniosek po przekazaniu do przewodniczącego Komisji ds. oceny przydatności majątku jest podstawą wszczęcia postępowania przez Komisję ds. oceny przydatności majątku.
3. Komisja ds. oceny przydatności majątku udostępnia wniosek do:
1) kierownika OTA – w celu potwierdzenia czasu oddania składnika/składników majątku do użytku służbowego;
2) kierownika OIM – w celu ustalenia wartości rynkowej składnika/składników majątku.
4. Po uzyskaniu informacji, o których mowa w ust. 4, Komisja ds. oceny przydatności majątku sporządza protokół z oceny składnika majątku z propozycją ceny rynkowej i propozycją decyzji odnośnie do wniosku.
5. Protokół po zaakceptowaniu przez dyrektora AL przekazywany jest do Dyrektora Generalnego, który podejmuje decyzję odnośnie do wniosku i wyraża zgodę lub nie wyraża zgody na sprzedaż składnika majątku w proponowanej cenie. W przypadku, gdy o sprzedaż składnika występuje Dyrektor Generalny, protokół przekazywany jest do Wojewody Łódzkiego.
6. Wniosek rozpatrywany jest w terminie 60 dni od daty jego wpływu.
7. W przypadku wyrażenia zgody przez Dyrektora Generalnego, lub Wojewodę Łódzkiego, Komisja ds. oceny przydatności majątku występuje do KPB z wnioskiem o wystawienie noty obciążeniowej dla wnioskodawcy.
8. Sprzedaż składnika majątku następuje z chwilą uregulowania należności przez wnioskodawcę.
9. Informację o uregulowaniu należności KPB przekazuje do AL.
10. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
11. Komisja ds. oceny przydatności majątku występuje do stanowiska ds. ewidencji mienia w AL o wystawienie dokumentu SP, udostępniając protokół Komisji ds. oceny przydatności majątku w ciągu 7 dni od dnia jego zaakceptowania przez Dyrektora Generalnego, lub Wojewodę Łódzkiego.
§ 10.1. Osoba fizyczna lub osoba prawna zainteresowana kupnem składnika majątku zakwalifikowanego do kategorii majątku zbędnego lub zużytego, składa do Dyrektora Generalnego wniosek, wzór którego stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.
2. W sytuacji, gdy przynajmniej dwóch oferentów będzie zainteresowanych nabyciem konkretnego składnika majątku – pomiędzy tymi oferentami Komisja przetargowa przeprowadzi dodatkową aukcję.
3. Wniosek po przekazaniu do dyrektora AL, a następnie do przewodniczącego Komisji ds. oceny przydatności majątku jest podstawą wszczęcia postępowania przez Komisję przetargową.
4. Komisja przetargowa przy udziale Komisji ds. oceny przydatności majątku sporządza protokół z propozycją decyzji odnośnie do wniosku.
5. Protokół po zaakceptowaniu przez dyrektora AL przekazywany jest do Dyrektora Generalnego, który podejmuje decyzję odnośnie do wniosku i wyraża zgodę lub nie wyraża zgody na sprzedaż składnika majątku.
6. Wniosek rozpatrywany jest w terminie 60 dni od daty jego wpływu.
7. W przypadku wyrażenia zgody przez Dyrektora Generalnego, Komisja przetargowa występuje do KPB z wnioskiem o wystawienie noty obciążeniowej dla wnioskodawcy.
8. Sprzedaż składnika majątku następuje z chwilą uregulowania należności przez wnioskodawcę.
9. Informację o uregulowaniu należności KPB przekazuje do AL.
10. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
11. Komisja przetargowa przy udziale Komisji ds. oceny przydatności majątku występuje do stanowiska ds. ewidencji mienia w AL o wystawienie dokumentu SP, udostępniając protokół Komisji ds. oceny przydatności majątku w ciągu 7 dni od dnia jego zaakceptowania przez Dyrektora Generalnego.
§ 11.1 W sytuacji, gdy sprzedaż składnika majątku zakwalifikowanego do kategorii majątku zużytego lub zbędnego nie dojdzie do skutku, Komisja ds. oceny przydatności majątku podejmuje działania mające na celu zagospodarowanie składnika poprzez nieodpłatne przekazanie lub przekazanie w formie darowizny.
2. Podmioty wymienione w § 38 oraz § 39 rozporządzenia zainteresowane przejęciem składnika majątku zakwalifikowanego do kategorii majątku zbędnego lub zużytego, składają do Dyrektora Generalnego odpowiednio wniosek o nieodpłatne przekazanie składnika majątku, wzór którego stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszego zarządzenia., lub wniosek o dokonanie darowizny składnika majątku, wzór którego stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszego zarządzenia.
3. Wniosek po przekazaniu do dyrektora AL, a następnie do przewodniczącego Komisji ds. oceny przydatności majątku jest podstawą wszczęcia postępowania przez Komisję ds. oceny przydatności majątku.
4. Rozpatrywanie wniosków o nieodpłatne przekazanie lub darowiznę odbywa się zgodnie z kolejnością ich składania, z zastrzeżeniem, że w pierwszej kolejności uwzględnione zostaną potrzeby jednostek sektora finansów publicznych.
5. W przypadku wniosków z taką samą datą złożenia do Urzędu, wyboru jednostki, której przekazany zostanie składnik majątku, dokona Dyrektor Generalny, po przeprowadzeniu analizy potrzeb podmiotu wnioskującego.
6. Komisja ds. oceny przydatności majątku sporządza protokół z propozycją decyzji odnośnie do wniosku.
7. Protokół po zaakceptowaniu przez dyrektora AL przekazywany jest do Dyrektora Generalnego, który podejmuje decyzję odnośnie do wniosku i wyraża zgodę lub nie wyraża zgody na nieodpłatne przekazanie lub przekazanie w formie darowizny składnika majątku.
8. Wniosek rozpatrywany jest w terminie 60 dni od daty jego wpływu.
9. Nieodpłatnego przekazania lub przekazania w formie darowizny składnika majątku dokonuje się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
10. Protokół zdawczo-odbiorczy podpisuje Dyrektor Generalny lub osoba przez niego upoważniona oraz osoba upoważniona, reprezentująca wnioskodawcę składającego wniosek o nieodpłatne przekazanie lub darowiznę składników majątku.
11. Komisja ds. oceny przydatności majątku występuje do stanowiska ds. ewidencji mienia w AL o wystawienie dokumentu PT, udostępniając protokół Komisji ds. oceny majątku w ciągu 7 dni od dnia jego zaakceptowania przez Dyrektora Generalnego.
§ 12.1. Składniki majątku zakwalifikowane do kategorii majątku zbędnego lub zużytego niezagospodarowane w formie sprzedaży, nieodpłatnego przekazania lub przekazania w formie darowizny, mogą być zlikwidowane.
2. Do podjęcia czynności mających na celu zniszczenie składników majątku powołuje się Komisję likwidacyjną.
3. Powołuje się niżej wymienione osoby w skład Komisji likwidacyjnej:
1) Przewodniczący: Katarzyna Woźniak;
2) Z-ca Przewodniczącego: Katarzyna Izydorczyk;
3) Sekretarz: Danuta Surlej;
4) Sekretarz: Matylda Zawada;
5) Sekretarz: Beata Żak;
6) Sekretarz: Bartłomiej Józefowicz;
7) Członek: Przemysław Marciniak;
8) Członek: Anna Dyła;
9) Członek: Marcin Binasiak;
10) Członek: Paweł Ciszewski;
11) Członek: Dariusz Balcerek;
12) Członek: administrator systemów informatycznych.
5. Komisja likwidacyjna działa w minimum trzyosobowym składzie, w którym każdorazowo uczestniczy przewodniczący lub zastępca przewodniczącego i sekretarz.
6. Komisja likwidacyjna proceduje sprawy elektronicznie w systemie EZD.
§ 13.1. Do zadań poszczególnych członków Komisji likwidacyjnej należy:
- sekretarz:
- sporządza wykaz składników majątku zakwalifikowanych do likwidacji;
- przekazuje składniki majątku zakwalifikowane do likwidacji odpowiednim podmiotom prowadzącym działalność w zakresie utylizacji lub recyklingu odpadów;
- uzyskuje zgodę właściwych pracowników OTA na przekazanie do stolarni Urzędu i warsztatu Urzędu zakwalifikowanych do likwidacji składników majątku, celem odzyskania części do naprawy innych uszkodzonych składników majątku;
- przygotowuje informację i występuje do właściwego pracownika OTA o wystawienie kart przekazania odpadów;
- prowadzi korespondencję z KPB w celu wystawienia odpowiednich dokumentów księgowych (dotyczy przekazania składników majątku do skupu złomu);
- sporządza protokół z czynności zniszczenia składnika majątku;
- występuje na stanowisko ds. ewidencji mienia w AL z wnioskiem o wystawienie stosownych dokumentów LN i LT;
- członek:
- współpracuje z sekretarzem Komisji likwidacyjnej, w szczególności w zakresie sprawdzenia poprawności danych zawartych w dokumentach sprawy i terminowości ich sporządzania oraz opracowania protokołu z czynności zniszczenia składnika majątku;
- zastępuje sekretarza Komisji likwidacyjnej w czasie jego nieobecności.
- przewodniczący i zastępca przewodniczącego:
- monitoruje przebieg prac Komisji likwidacyjnej;
- monituje członków pracowników OIM w sprawie zgłaszania do utylizacji zniszczonych części składników majątku – dysków twardych.
§ 14.1. Likwidacji składników majątku dokonuje się przez ich zniszczenie poprzez:
- przekazanie składników majątku odpowiednim podmiotom prowadzącym działalność w zakresie utylizacji lub recyklingu odpadów;
- poprzez przekazanie składników majątku do warsztatu Urzędu celem odzyskania części do naprawy innych uszkodzonych składników rzeczowych majątku ruchomego;
- likwidację fizyczną i umieszczenie w odpowiednich pojemnikach na odpady.
2. Komisja ds. likwidacji likwiduje składniki majątku bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w czasie 2 miesięcy od przygotowania wykazu składników majątku zakwalifikowanych do likwidacji.
3. Z czynności zniszczenia składników majątku Komisja likwidacyjna sporządza protokół zawierający następujące dane:
- datę zniszczenia;
- nazwę, rodzaj, cechy identyfikujące oraz wartość składnika majątku;
- przyczynę zniszczenia;
- imiona i nazwiska oraz podpisy członków Komisji likwidacyjnej.
4. Komisja likwidacyjna występuje do stanowiska ds. ewidencji mienia w AL o wystawienie dokumentu LT, LN, udostępniając protokół Komisji likwidacyjnej w ciągu 7 dni od dnia jego zaakceptowania przez przewodniczącego Komisji likwidacyjnej.
5. W przypadku likwidacji elementów składników majątku służących do przetwarzania danych, fizycznego zniszczenia tych elementów dokonuje OIM, sporządzając protokół z czynności zniszczenia, który następnie udostępniany jest do wiadomości przewodniczącego Komisji likwidacyjnej. Elementy te przekazywane są do utylizacji przynajmniej raz w roku.
6. Składniki majątku, które:
- były wykorzystywane do wykonywania czynności operacyjno-rozpoznawczych lub czynności w zakresie cyberbezpieczeństwa przez podmioty upoważnione do wykonywania tych czynności;
- zostały dostarczone do Urzędu, pod warunkiem ich niezbywania lub nieprzekazywania podmiotom trzecim;
- służą do przetwarzania danych, w tym danych osobowych, takie jak telefony komórkowe, tablety, laptopy, dyski twarde;
- stanowią newralgiczny sprzęt w rozumieniu art. 7 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
– mogą być zlikwidowane bez próby zagospodarowania ich w inny sposób.
7. Likwidacji zbędnych lub zużytych składników majątku stanowiących odpady, dokonuje się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w szczególności z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17-19 tej ustawy.
§ 15. Wykonywanie zarządzenia powierza się dyrektorowi AL oraz dyrektorom wydziałów w częściach ich dotyczących.
§ 16. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 17. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zarządzeniem, stosuje się przepisy zawarte w rozporządzeniu.
§ 18. Traci moc zarządzenie nr 11/2023 Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 5 kwietnia 2023 r. w sprawie gospodarowania zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego i na dobrach niematerialnych Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, a także zarządzenie nr 15/2024 Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie gospodarowania zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego i na dobrach niematerialnych Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
DYREKTOR GENERALNY URZĘDU
Aleksandra Sowińska-Banaszkiewicz
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 18 marca 2025 r.
...........................................................
(nazwa wydziału)
WYKAZ
zbędnych lub zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego
zgłoszonych do zagospodarowania
|
Lp. |
Nazwa |
Numer kodu kreskowego |
Wartość Początkowa (zł) |
Powód zgłoszenia (wstępna ocena osoby zgłaszającej) |
Miejsce lokalizacji składnika majątku ruchomego |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wartość łącznie (zł) |
|
|
|
|
........................................................... (podpis osoby sporządzającej) |
........................................................... (podpis dyrektora wydziału) |
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 18 marca 2025 r.
(imię i nazwisko/nazwa firmy)
(adres zamieszkania/ siedziby)
(numer NIP w przypadku działalności gospodarczej)
(nr telefonu do kontaktu)
(adres e-mail do kontaktu)
Łódzki Urząd Wojewódki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
Wniosek o zakup składnika rzeczowego majątku ruchomego
zwracam się z uprzejma prośba o możliwość zakupu składników rzeczowych majątku ruchomego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi:
|
L.p. |
Nazwa składnika rzeczowego majątku ruchomego |
Numer inwentarzowy |
Cena w PLN |
|
1 . |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
Oświadczam że:
- Zapoznałem/am się ze stanem technicznym (stanem uszkodzeń, wad, zużycia) wyżej wymienionych składników rzeczowych majątku ruchomego i ponoszę odpowiedzialność za skutki wynikające z mojej rezygnacji z obejrzenia w/w składników I nie wnoszę zastrzeżeń do ich stanu faktycznego.
- Zobowiązuję się do opłacenia noty obciążeniowej za zakup w ciągu 7 dni od daty jej otrzymania, przelewem na numer konta podany na nocie lub przypadku zakupu mienia przez pracownika Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi proszę
o dostarczenie oświadczenia o wyrażenie zgody lub nie wyrażenie zgody na obciążenie rachunku, na które otrzymywane jest wynagrodzenie. - Nota obciążeniowa wystawiana jest w formie papierowej.
- Zobowiązuje się odebrać zakupione składniki rzeczowe majątku ruchomego
z siedziby Urzędu ŁUW w Łodzi najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia opłacenia noty obciążeniowej za zakup. - Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą Informacyjną RODO
i zrozumiałem/am jej treść.
(data i podpis wnioskującego o zakup)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
|
………………………………………………. |
|
miejscowość, data
|
|
………………………………………………. |
|
imię i nazwisko |
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojewodę Łódzkiego – Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, moich danych osobowych podanych w formularzu ofertowym w celu przeprowadzenia procedury sprzedaży składnika rzeczowego/składników rzeczowych majątku ruchomego Urzędu.
Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
|
|
........................................................... (podpis wnioskodawcy) |
Łódź dnia ……………………. roku
Protokół przekazania składnika rzeczowego majątku ruchomego
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, adres: ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, NIP725-10-28-465 przekazuje, a (Imię i nazwisko osoby odbierającej) odbiera na podstawie okazanego potwierdzenia opłaty noty obciążeniowej nr ..... .... ..... składniki rzeczowe majątku ruchomego w postaci:
|
L.p. |
Nazwa składnika rzeczowego majątku ruchomego |
Numer inwentarzowy |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
Nabywca oświadcza, że zapoznał się ze stanem fizycznym i technicznym przedmiotu zakupu i nie wnosi zastrzeżeń.
Odbiorca/nabywca: Przekazujący
Klauzula informacyjna
Z uwagi na przetwarzanie Państwa danych osobowych informujemy, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka.
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl.
3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą:
Więcej poniżej:
3.1. w przypadku akt osobowych i systemów kadrowo-płacowych w celu zatrudnienia i całościowej obsługi stosunku pracy (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.2. w przypadku systemu kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego, wizerunku umieszczonego w legitymacji służbowej lub identyfikatorze w celu:
3.2.1. zapewnienia bezpieczeństwa (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.2.2. zapewnienia ochrony informacji (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.3. w przypadku umieszczenia danych osobowych w Internecie (na stronie internetowej i BIP) w celu realizacji obowiązku o dostępie do informacji publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.4. w przypadku systemów teleinformatycznych Urzędu w celu zapewnienia bezpieczeństwa i rozliczalności działań (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.5. w celu archiwizacji (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.6. w celu zaproszenia na uroczystość (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia).
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
4.1 podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
4.2 podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
5. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów, a także przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy.
6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Ci:
6.1. prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
6.2. prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
6.3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
6.4. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia
(Uwaga: realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz archiwizacji).
7. W przypadku, w którym przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Ci prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
9. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest obowiązkowe i jest warunkiem realizacji zatrudnienia w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi.
10. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Załącznik nr 3 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Łódzkiego
Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 18 marca 2025 r
(imię i nazwisko/nazwa firmy)
(adres zamieszkania/ siedziby)
(numer NIP w przypadku działalności gospodarczej)
(nr telefonu do kontaktu)
(adres e-mail do kontaktu)
Łódzki Urząd Wojewódki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
Wniosek o zakup składnika rzeczowego majątku ruchomego
W odpowiedzi na ogłoszenie z dnia ……………………….r. Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego składam wniosek o zakup:
|
L.p. |
Nazwa składnika rzeczowego majątku ruchomego |
Numer inwentarzowy |
Cena w PLN |
|
1 . |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
Oświadczam że:
-
- Zapoznałem/am się z treścią ogłoszenia z dnia …………… roku o zbędnych I zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży.
- Zapoznałem/am się ze stanem technicznym (stanem uszkodzeń, wad, zużycia) wyżej wymienionych składników rzeczowych majątku ruchomego i ponoszę odpowiedzialność za skutki wynikające z mojej rezygnacji z obejrzenia w/w składników I nie wnoszę zastrzeżeń do ich stanu faktycznego.
- Zobowiązuję się do opłacenia noty obciążeniowej za zakup w ciągu 7 dni od daty jej otrzymania, przelewem na numer konta podany na ww. nocie obciążeniowej.
- Wyrażam zgodę na otrzymanie noty obciążeniowej w formie papierowej.
- Zobowiązuje się odebrać zakupione składniki rzeczowe majątku ruchomego z siedziby Urzędu ŁUW w Łodzi najpóźniej w terminie do 3 dni roboczych od dnia opłacenia noty obciążeniowej za zakup.
- Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą Informacyjną RODO i zrozumiałem/am jej treść.
(data i podpis wnioskującego o zakup)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
|
………………………………………………. |
|
miejscowość, data
|
|
………………………………………………. |
|
imię i nazwisko |
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojewodę Łódzkiego – Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi z siedzibą przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, moich danych osobowych podanych w formularzu ofertowym w celu przeprowadzenia procedury sprzedaży składnika rzeczowego/składników rzeczowych majątku ruchomego Urzędu.
Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
|
|
........................................................... (podpis wnioskodawcy) |
Łódź dnia ……………………. roku
Protokół przekazania składnika rzeczowego majątku ruchomego
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, adres: ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, NIP725-10-28-465 przekazuje, a (Imię i nazwisko osoby odbierającej) odbiera na podstawie okazanego potwierdzenia opłaty noty obciążeniowej nr ..... .... ..... składniki rzeczowe majątku ruchomego w postaci:
|
L.p. |
Nazwa składnika rzeczowego majątku ruchomego |
Numer inwentarzowy |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
Nabywca oświadcza, że zapoznał się ze stanem fizycznym i technicznym przedmiotu zakupu i nie wnosi zastrzeżeń.
Odbiorca/nabywca: Przekazujący:
Klauzula informacyjna
Z uwagi na przetwarzanie Państwa danych osobowych informujemy, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka.
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl.
3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą:
Więcej poniżej:
3.1. w przypadku akt osobowych i systemów kadrowo-płacowych w celu zatrudnienia i całościowej obsługi stosunku pracy (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.2. w przypadku systemu kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego, wizerunku umieszczonego w legitymacji służbowej lub identyfikatorze w celu:
3.2.1. zapewnienia bezpieczeństwa (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.2.2. zapewnienia ochrony informacji (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.3. w przypadku umieszczenia danych osobowych w Internecie (na stronie internetowej i BIP) w celu realizacji obowiązku o dostępie do informacji publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.4. w przypadku systemów teleinformatycznych Urzędu w celu zapewnienia bezpieczeństwa i rozliczalności działań (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.5. w celu archiwizacji (art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia),
3.6. w celu zaproszenia na uroczystość (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia).
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
4.1 podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
4.2 podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
5. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów, a także przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy.
6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Ci:
6.1. prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
6.2. prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
6.3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
6.4. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia;
(Uwaga: realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz archiwizacji).
7. W przypadku, w którym przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Ci prawo do cofnięcia jej
w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
9. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest obowiązkowe i jest warunkiem realizacji zatrudnienia w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi.
10. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również
w formie profilowania.
Załącznik nr 4 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 18 marca 2025 r.
........................................
(pieczęć wnioskodawcy)
Dyrektor Generalny
Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego
w Łodzi
WNIOSEK
o nieodpłatne przekazanie składnika rzeczowego/składników rzeczowych majątku ruchomego
(podstawa prawna: rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r.
w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa)
|
1. Data zgłoszenia |
|
………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
2. Nazwa, siedziba, adres, numer telefonu, adres e-mail podmiotu ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
|
|
3. Wskazanie składnika rzeczowego/składników rzeczowych majątku ruchomego, o który występuje jednostka ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………................ |
|
|
|
4. Uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika rzeczowego/składników rzeczowych majątku ruchomego …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....................................................................... |
|
|
|
5. Oświadczam, że składnik rzeczowy/składniki rzeczowe majątku zostanie odebrany/zostaną odebrane w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym.
|
...........................................................
(podpis i pieczątka osoby uprawnionej)
Załącznik nr 5 do
Zarządzenia Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
z dnia 18 marca 2025 r.
........................................
(pieczęć wnioskodawcy)
Dyrektor Generalny
Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego
w Łodzi
WNIOSEK
o dokonanie darowizny składnika rzeczowego/składników rzeczowych majątku ruchomego
(podstawa prawna: rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r.
w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa)
|
1. Data zgłoszenia: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
|
|
2. Nazwa, siedziba, adres, numer telefonu, adres e-mail podmiotu: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
|
|
3. Wskazanie składnika rzeczowego/składników rzeczowych majątku ruchomego, o który występuje jednostka …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
|
|
|
4. Uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika rzeczowego/ składników rzeczowych majątku ruchomego ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
|
|
5. Oświadczam, że składnik rzeczowy/składniki rzeczowe majątku zostanie odebrany/zostaną odebrane w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym oraz zobowiązuje się do pokrycia ewentualnych kosztów związanych z darowizną, w tym kosztów odbioru przedmiotu darowizny.
|
...........................................................
(podpis i pieczątka osoby uprawnionej)
Załącznik: statut podmiotu
Materiały
Zarządzenie Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie gospodarowania zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego oraz na dobrach niematerialnych i prawnych Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w ŁodziZarządzenie_Dyrektora_Generalnego_w_sprawie_gospodarowania_zbędnymi_i_zużytymi_składnikami_rzeczowymi_majątku_ruchomego_oraz_na_dobrach_niematerialnych_i_prawnych_Łódzkiego_Urzędu_Wojewódzkiego.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.05.2025 14:03 Wanda Rutecka-Wybraniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Woźniak Katarzyna
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zarządzenie Dyrektora Generalnego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie gospodarowania zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego oraz na dobrach niematerialnych i prawnych Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi | 1.0 | 28.05.2025 14:03 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP