W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zarządzenie Wojewody Łódzkiego z dnia 24 września 2025 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego - służebności przesyłu na nieruchomości Skarbu Państwa

25.09.2025

Na podstawie art. 11 ust. 2 i art. 23 ust. 1 pkt 7, w związku z art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1145, poz. 1222, poz. 1717, poz. 1881, z 2025 r. poz. 1077, poz. 1080) i art. 245 § 1, art. 49 § 1 oraz 3051 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2025 r. poz. 1071, poz. 1172) zarządza się, co następuje:

§ 1. W zarządzeniu Nr 195/2023 Wojewody Łódzkiego z dnia 25 października 2023 r. w sprawie ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego - służebności przesyłu na nieruchomości Skarbu Państwa, § 3 otrzymuje brzmienie:

„(…) § 3. Zgoda na dokonanie czynności, o której mowa w § 1, ważna jest w okresie 4 lat od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia. (…)”

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

WOJEWODA ŁÓDZKI

Dorota Ryl

Materiały

Zarządzenie Wojewody Łódzkiego z dnia 24 września 2025 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego - służebności przesyłu na nieruchomości Skarbu Państwa
Zarządzenie​_zmieniające.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.09.2025 14:14 Wanda Rutecka-Wybraniec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jędrzejczyk Patrycja
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zarządzenie Wojewody Łódzkiego z dnia 24 września 2025 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego - służebności przesyłu na nieruchomości Skarbu Państwa 1.0 25.09.2025 14:14 Wanda Rutecka-Wybraniec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}