W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Rada Miejska w Aleksandrowie Łódzkim: PNIK-I.4131.497.2025 z 7 lipca 2025 r., o wszczęciu postępowania określonego w rozdziale 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr XIV/125/25 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 30 czerwca 2025 r. w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 3 lipca 2025 r.

07.07.2025

Materiały

Zawiadomienie – Rada Miejska w Aleksandrowie Łódzkim
Zawiadomienie​_–​_Rada​_Miejska​_w​_Aleksandrowie​_Łódzkim.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.07.2025 14:55 Agnieszka Rosiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Stankowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Rada Miejska w Aleksandrowie Łódzkim: PNIK-I.4131.497.2025 z 7 lipca 2025 r., o wszczęciu postępowania określonego w rozdziale 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr XIV/125/25 Rady Miejskiej w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 30 czerwca 2025 r. w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 3 lipca 2025 r. 1.0 07.07.2025 14:55 Agnieszka Rosiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}