W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obwieszczenie z dnia 14 sierpnia 2025 r. WI-III.747.1.35.2025.AS.

o wydaniu decyzji nr WI-III.747.1.35.2025.AS o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbiórka, przebudowa, rozbudowa i budowa obiektu budowlanego pn.: Linia kolejowa nr 201 Nowa Wieś Wielka - Gdynia Port, odcinek Maksymilianowo – Kościerzyna od km istn. 96+038 do km istn. 100+794 oraz linia kolejowa nr 215 od km istn. 45+294 do km istn. 45+723, powiat starogardzki”, realizowanego w ramach projektu „Prace na odcinku Maksymilianowo - Kościerzyna”, na działkach ewidencyjnych w gminie Osieczna.

Materiały

Obwieszczenie nr WI-III.747.1.35.2025.AS.m
WI-III7471352024ASm​_-​_obw​_o​_wyd​_decyzji.pdf 0.15MB
Decyzja
DECYZJA​_o​_ustaleniu​_lokalizacji​_inwestycji​_WI-III7471352024AS.pdf 0.36MB
Załącznik nr 1
zał​_nr​_1​_ark​_1​_do​_dec​_WI-III7471352024AS.pdf 2.52MB
Załącznik nr 2
zał​_nr​_1​_ark​_2​_do​_dec​_WI-III7471352024AS.pdf 2.34MB
Załącznik nr 3
zał​_nr​_1​_ark​_3​_do​_dec​_WI-III7471352024AS.pdf 2.04MB
Załącznik nr 4
zał​_nr​_1​_ark​_6​_do​_dec​_WI-III7471352024AS.pdf 2.19MB
Załącznik nr 5
zał​_nr​_1​_ark​_5​_do​_dec​_WI-III7471352024AS.pdf 1.81MB
Załącznik nr 6
zał​_nr​_1​_ark​_4​_do​_dec​_WI-III7471352024AS.pdf 1.71MB
Załącznik nr 7
zał​_nr​_1​_ark​_7​_do​_dec​_WI-III7471352024AS.pdf 1.95MB
Załącznik nr 8
zał​_nr​_1​_ark​_8​_do​_dec​_WI-III7471352024AS.pdf 2.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.08.2025 11:48 Agnieszka Zarzecka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dyrektor Wydziału Infrastruktury Małgorzata Cymerys
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obwieszczenie z dnia 14 sierpnia 2025 r. WI-III.747.1.35.2025.AS. 1.0 14.08.2025 11:48 Agnieszka Zarzecka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}