Obwieszczenie z dnia 14 lutego 2025r. - WI-II.7840.1.124.2024.LH
o wydaniu decyzji nr 15/2025/LH z 13.02.2025r. o zmianie decyzji Wojewody Pomorskiego nr 124/2023/LH z dnia 20.07.2023r. (sygn. sprawy WI-II. 7840.1.167.2022.WJ) wydanej na rzecz Inwestora: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, udzielającej pozwolenia na budowę dla inwestycji pn.: „Rozbudowa Nabrzeża Węgierskiego oraz budowa i przebudowa nawierzchni manewrowoskładowych z uwzględnieniem niezbędnych robót rozbiórkowych”, na terenie działek nr 530/2, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 565, 566, 567, 569, 593/6, 595/1, 595/2, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 612, 613, 620, obręb 0026, jednostka ewidencyjna 226201_1 Gdynia, na terenie Portu Morskiego w Gdyni, w zakresie m. in.: zmiany nośności konstrukcji całego nabrzeża 30 kN/m2 (pierwotnie nośność odcinka konstrukcyjnego B wynosiła 150 kN/m2, pozostałych odcinków A,C,D,E 30 kN/m2) i nośności nawierzchni drogowych za nabrzeżem 100 kN/m2 (pierwotnie nośność nawierzchni drogowych placów składowych odcinka konstrukcyjnego B wynosiła 500 kN/m2, a odcinków konstrukcyjnych A,C,D,E 250 kN/m2); korekty trasy wodociągu na odcinku Wk6-Wk7 oraz SZS3-Wk13; korekty trasy kanalizacji sanitarnej na odcinku SR-S2; korekty tras sieci kanalizacji deszczowej na trasie D3.9-K3.17; D3.7-D3.2; D2.7-D2.4
Materiały
Obwieszczenie z dnia 14 lutego 2025r. - WI-II.7840.1.124.2024.LHWI-II784011242024LH_Obwieszczenie.pdf 0.08MB Załącznik do obwieszczenia z dnia 14 lutego 2025r. - WI-II.7840.1.124.2024.LH
WI-II784011242024LH_Decyzja_o_zmianie_decyzji_pozwolenia_na_budowę_Nr_15-2025-LH.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.02.2025 13:45 Katarzyna Dąbrowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zastępca Kierownika Oddziału Administracji Arch.- Bud.Julita Sajnóg
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Obwieszczenie z dnia 14 lutego 2025r. - WI-II.7840.1.124.2024.LH | 1.0 | 14.02.2025 13:45 Katarzyna Dąbrowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP