W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Uruchomienie nowego systemu paszportowego

24.10.2022

1

Uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie nowej ustawy o dokumentach paszportowych i uruchomieniem Rejestru Dokumentów Paszportowych, liczba spotkań w listopadzie będzie ograniczona.

 związku z wejściem w życie nowej ustawy o dokumentach paszportowych i uruchomieniem Rejestru Dokumentów Paszportowych, od 8 listopada do 13 listopada 2022 r. organy paszportowe nie będą przyjmować wniosków o wydanie paszportu.  W tym okresie, nie będzie także możliwości odbioru dokumentów.

Prosimy o uwzględnienie powyższego w swoich planach wyjazdowych i zaplanowanie wizyty w urzędzie, po 14 listopada 2022 r.

W tym okresie, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, organy paszportowe będą mogły wydawać wyłącznie paszporty tymczasowe.

Materiały

RDP - ulotka
RDP​_-​_ulotka​_dla​_MSZ.pdf 0.41MB
{"register":{"columns":[]}}