W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi

Jak składać skargi i wnioski?

Skargi i wnioski można składać  pisemnie na adres:

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych ul. Marszałkowska 115,  00-102 Warszawa bądź:

  • bezpośrednio
  • pocztą elektroniczną na adres wi_warszawa@ijhars.gov.pl
  • poprzez  Elektroniczną Skrzynkę Podawczą
  • faksem pod nr +48 22 654 01 81.

 

Skargi i wnioski można składać także  ustnie do protokołu , sporządzanego w czasie spotkania z:

•    Kierownikiem Wydziału Kontroli oraz pracowników załatwiających sprawy,
•    Kierownikiem Wydziału Organizacyjno–Administracyjnego  oraz pracowników załatwiających sprawy.

 

Komórką organizacyjną koordynującą przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg   i wniosków  w WIJHARS w Warszawie jest Wydział Organizacyjno - Administracyjny.
Przyjęcia interesantów  w sprawach skarg i wniosków w siedzibie WIJHARS odbywają się:


•    od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Inspektoratu, tj. 7.45-15.45,
•    oraz dodatkowo w poniedziałki w ramach dyżuru do godz. 17.45. (w przypadku, gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy w kolejnym dniu roboczym).

 

Mazowiecki Wojewódzki Inspektor przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania WIJHARS, po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania z pracownikiem sekretariatu.

 

{"register":{"columns":[]}}