W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie skarg i wniosków

Dolnośląski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny - Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej we Wrocławiu przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach 15.00-16.00.

Skargi i wnioski do Dolnośląskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego we Wrocławiu można składać na piśmie, pocztą elektroniczną lub ustnie. W przypadku składania skargi ustnie – przyjmujący sporządza  „Protokół z ustnego zgłoszenia skargi/wniosku”.  Osoba zgłaszająca skargę telefonicznie jest informowana o konieczności złożenia skargi na piśmie lub osobiście (w przeciwnym wypadku skarga nie jest rozpatrywana).   

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg powierzono kierownikom komórek organizacyjnych:

1. Kierownikowi Działu Bezpieczeństwa Żywności i Żywienia.

2. Kierownikowi Działu Laboratoryjnego.

3. Kierownikowi Działu Higieny Komunalnej.

4. Kierownikowi Działu Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego.

5. Kierownikowi Działu Higieny Pracy.

6. Kierownikowi Działu Zdrowia Publicznego i Promocji Zdrowia.

7. Kierownikowi Działu Epidemiologii.

8. Kierownikowi Oddziału Higieny Radiacyjnej.

Uwaga: Skargi i wnioski anonimowe, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego nie są rozpatrywane.

Rejestr skarg prowadzony jest przez pracowników Sekcji Prawnej.

Radcy Prawni koordynują rozpatrywanie wszystkich skarg/wniosków wnoszonych do WSSE we Wrocławiu. 

Skargi i wnioski rozpatrywane są przez działy merytoryczne właściwe ze względu na przedmiot skargi.

Skargi (wnioski) załatwiane są bez zbędnej zwłoki, najpóźniej  w terminach wskazanych przez Kodeks postępowania administracyjnego.

{"register":{"columns":[]}}