Rozpatrywanie skarg i wniosków
Dolnośląski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny - Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno–Epidemiologicznej we Wrocławiu przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach 15.00-16.00.
Skargi i wnioski do Dolnośląskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego we Wrocławiu można składać na piśmie, pocztą elektroniczną lub ustnie. W przypadku składania skargi ustnie – przyjmujący sporządza „Protokół z ustnego zgłoszenia skargi/wniosku”. Osoba zgłaszająca skargę telefonicznie jest informowana o konieczności złożenia skargi na piśmie lub osobiście (w przeciwnym wypadku skarga nie jest rozpatrywana).
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg powierzono kierownikom komórek organizacyjnych:
1. Kierownikowi Działu Bezpieczeństwa Żywności i Żywienia.
2. Kierownikowi Działu Laboratoryjnego.
3. Kierownikowi Działu Higieny Komunalnej.
4. Kierownikowi Działu Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego.
5. Kierownikowi Działu Higieny Pracy.
6. Kierownikowi Działu Zdrowia Publicznego i Promocji Zdrowia.
7. Kierownikowi Działu Epidemiologii.
8. Kierownikowi Oddziału Higieny Radiacyjnej.
Uwaga: Skargi i wnioski anonimowe, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego nie są rozpatrywane.
Rejestr skarg prowadzony jest przez pracowników Sekcji Prawnej.
Radcy Prawni koordynują rozpatrywanie wszystkich skarg/wniosków wnoszonych do WSSE we Wrocławiu.
Skargi i wnioski rozpatrywane są przez działy merytoryczne właściwe ze względu na przedmiot skargi.
Skargi (wnioski) załatwiane są bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w terminach wskazanych przez Kodeks postępowania administracyjnego.