W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Cyberbezpieczny Samorząd – webinar dla samorządów

19.10.2023

Do 30 listopada 2023 r. wszystkie Jednostki Samorządu Terytorialnego (JST) mogą składać wnioski o grant w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Jak poprawnie wypełnić wniosek? Zapraszamy na webinar, który odbędzie się w piątek 20 października br.

Na granatowym tle białe napisy Webinar 20 października 2023 r godzinach 11.00 - 12.30 Cyberbezpieczny Samorząd

Cyberbezpieczny Samorząd – webinar dla samorządów

Do udziału w webinarze zachęcamy wszystkie samorządy zainteresowane złożeniem wniosku o grant w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Spotkanie online odbędzie się 20 października br. (piątek) w godz. 11:00 - 12:30.

Nie ma potrzeby rejestracji. Aby dołączyć do wydarzenia wystarczy połączyć sią za pomocą linku:

Weź udział w wydarzeniu

Podczas spotkania eksperci Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) oraz Państwowego Instytutu Badawczego NASK – podmiotów realizujących projekt, omówią m.in. :

  • Procedurę składania wniosków;
  • Kwestie związane z kwalifikowalnością podatku VAT;
  • Kwestie związane z kosztami kwalifikowanymi.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Oficjalne informacje, dokumenty i materiały dotyczące projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dostępne są na stronie https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad

Zachęcamy do śledzenia aktualnych informacji na temat projektu publikowanych na stronie CPPC.
Przypominamy również o infolinii projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – tel.: +48 22 182 22 94 oraz e-mail: cyberbezpiecznysamorzad@cppc.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}