W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o zbędnych/zużytych składnikach majątku ruchomego Biura do spraw Substancji Chemicznych

Ikona Biura Do Spraw Substancji Chemicznych

Biuro do spraw Substancji Chemicznych, działając na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz.U. 2019 poz. 2004 ze zm.) informuje, że posiada na zbyciu zbędne i zużyte składniki majątku ruchomego (stanowiące załączniki  do niniejszego ogłoszenia) do zagospodarowania poprzez ich nieodpłatne przekazanie, darowiznę i sprzedaż.

Biuro do spraw Substancji Chemicznych zastrzega, że zagospodarowanie:

  • przez sprzedaż, może dojść do skutku, o ile nie dojdzie do zagospodarowania składnika majątku przez nieodpłatne przekazanie,
  • przez darowiznę, może dojść do skutku, o ile nie dojdzie do zagospodarowania składnika majątku przez nieodpłatne przekazanie lub sprzedaż.
  1. Wniosek o nieodpłatne przekazanie lub darowiznę, kierowany do Dyrektora Generalnego Biura do spraw Substancji Chemicznych, powinien zawierać elementy i dokumenty wymienione odpowiednio w § 38 ust. 4 i § 39 ust. 3 i 4 rozporządzenia Rady Ministrów z  dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 2004, ze zm.).

Przy gospodarowaniu zbędnymi lub zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego uwzględnia się w pierwszej kolejności potrzeby innych jednostek sektora finansów publicznych.

  1. Jednostki, o których mowa w § 38 ust. 1 oraz ust. 2 Rozporządzenia, zainteresowane otrzymaniem zbędnych lub zużytych składników w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zgodnie z § 38 ust. 4 ww. rozporządzenia.

Wniosek musi zawierać wszystkie elementy i informacje wymienione w § 38 ust. 4 ww. rozporządzenia w szczególności:

  1. nazwę, siedzibę i adres jednostki,
  2. wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy ze  wskazanego wykazu (wskazanie numeru inwentarzowego),
  3. oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym,
  4. uzasadnienie,
  5.  telefon kontaktowy,
  6.  podpis osoby upoważnionej.

 

  1. Jednostki wymienione w § 39 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zainteresowane nabyciem w  formie darowizny zbędnych lub zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1 mogą składać pisemne wnioski, zawierające wszystkie elementy i informacje wymienione w § 39 ust. 4 ww. w szczególności:
  1. nazwę, siedzibę i adres jednostki,
  2. statut,
  3. informację o zadaniach publicznych realizowanych przez jednostkę,
  4. wskazanie składnika majątku ruchomego, o który występuje jednostka (wskazanie przedmiotów z podaniem numeru inwentarzowego ze wskazanego wykazu),
  5. uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego,
  6. oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w umowie,
  7. telefon kontaktowy,
  8. podpis osoby uprawnionej.

 

  1. Jednostki organizacyjne (w tym firmy) lub osoby fizyczne zainteresowanie zakupem składników majątku ruchomego mogą składać pisemne oferty cenowe do Dyrektora Generalnego Biura do spraw Substancji Chemicznych zawierające:
  1. dane oferenta – w przypadku osób fizycznych (nazwisko, imię, dokładny adres zamieszkania), natomiast w przypadku pozostałych osób i jednostek – nazwę, adres i  siedzibę,
  2. wykaz składników majątku ruchomego objętych ofertą (nr inwentarzowy, nazwa składnika),
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składników majątku lub że ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin, zobowiązuje się do odbioru składników w miejscu i terminie wskazanym przez Sprzedającego),
  4. oferowane ceny za poszczególne składniki majątku ruchomego w PLN,
  5. oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do złożenia oferty,
  6. telefon kontaktowy.

 

Składanie dokumentów Wnioski o nieodpłatne przekazanie, darowiznę oraz oferty zakupu należy składać do dnia 22-11-2021 r. (decyduje data wpływu do siedziby urzędu).

 

Dokumenty można składać za pośrednictwem ePUAP, pocztą (decyduje data wpływu do  siedziby urzędu) lub osobiście do siedziby Biura do spraw Substancji Chemicznych ul. Dowborczyków 30/34; 90-019 Łódź.

 

 Dokument powinien zawierać w tytule zapis: „Zbędne/zużyte składniki majątku ruchomego” wraz z numerem sprawy.

W przypadku, gdy przynajmniej dwie jednostki wymienione w § 38 oraz § 39 w/w rozporządzenia będą zainteresowane tym samym przedmiotem Wnioski rozpatrywane będą według kolejności zgłoszonych wniosków oraz uzasadnienia potrzeb wykorzystania składników majątku.

W przypadku, gdy przynajmniej dwóch oferentów zaproponuje tą samą cenę za dany składnik majątku pomiędzy tymi oferentami Biuro przeprowadzi dodatkową aukcję w innym ustalonym terminie o czym zainteresowani zostaną powiadomieni telefonicznie. Składnik zostanie odsprzedany osobie, która zaproponuje wyższą cenę.

Oględzin składników majątku można dokonać w siedzibie Biura do spraw Substancji Chemicznych przy ul. Dowborczyków 30/34; 90-019 IV piętro w Łodzi od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Szczegółowe informacje dotyczące zbędnych albo zużytych składników można uzyskać drogą mailową lub telefoniczną: biuro@chemikalia.gov.pl tel. 42 638 25 400.

Biuro do spraw Substancji Chemicznych zastrzega sobie prawo odwołania bez podania przyczyny, na każdym etapie procesu nieodpłatnego przekazania zbędnych, darowizny albo sprzedaży składników majątku ruchomego będących przedmiotem ogłoszenia.

 

Uwaga: Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu rozpatrzenia oferty. Administratorem danych jest Prezes Biura do spraw Substancji Chemicznych.

 

Załącznik do ogłoszenia:

  1. Wykaz zbędnych/zużytych składnikach majątku ruchomego Biura do spraw Substancji Chemicznych.

Materiały

Ogłoszenie o zbędnych/zużytych składnikach majątku ruchomego
ogłoszenie​_BIP​_16112021.pdf 0.80MB
Zestawienie składników majątku ruchomego
Zestawienie​_składników​_majątku​_ruchomego.pdf 1.44MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.11.2021 14:52 Izabela Troska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Troska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o zbędnych/zużytych składnikach majątku ruchomego Biura do spraw Substancji Chemicznych 2.0 17.11.2021 12:13 Izabela Troska
Ogłoszenie o zbędnych/zużytych składnikach majątku ruchomego Biura do spraw Substancji Chemicznych 1.0 16.11.2021 14:52 Izabela Troska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}