Daniel Duda – Dyrektor Biura Projektów Rozwoju Cyfrowego 1
W Centrum Projektów Polska Cyfrowa pracuje od 1 stycznia 2018 r. Zaczynał pracę jako Specjalista w Wydziale Realizacji Departamentu Kompetencji Cyfrowych. Jego przygoda z funduszami zaczęła się już na studiach gdzie po uzyskaniu tytułu magistra skończył podyplomowe studia w zakresie zarządzania projektami finansowanymi ze środków UE. Po przeprowadzce do Warszawy znalazł pracę w firmie consultingowej gdzie zajmował się pozyskaniem i rozliczaniem finansowania dla firm (POIG, POIR).
Praca w CPPC pozwoliła mu spojrzeć na dotacje unijne z wielu stron i cieszy się, że jest trybikiem w maszynie, która ma realny wpływ na funkcjonowanie społeczeństwa. Od zawsze fascynował go wpływ nowych technologii na życie i edukację, teraz ma okazję obserwować te zmiany z bliska.
Ewa Siczek - Dyrektorka Biura Projektów Rozwoju Cyfrowego 2
Menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w obszarze funduszy europejskich. Z CPPC związana od 2012 roku.
Obecnie odpowiedzialna za rozliczanie i monitorowanie projektów, których celem jest optymalizacja procesów w relacji podmiotów publicznych z obywatelem i przedsiębiorcą, tworzenie i rozwój nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną, cyfryzacja procesów back-office w administracji publicznej, digitalizacja zasobów będących informacją sektora publicznego oraz budowa i rozwój rozwiązań o charakterze horyzontalnym, usprawniających funkcjonowanie administracji publicznej na terenie całego kraju. Doświadczenie zawodowe zdobywała nadzorując wdrażanie strategicznych
inwestycji infrastrukturalnych w dziedzinie transportu oraz implementację pierwszego w Polsce programu dwufunduszowego.
Beata Żołek – Dyrektorka Biura Projektów Rozwoju Cyfrowego 3
Posiada 15 letnie doświadczenie związane z wdrażaniem funduszy unijnych (POIG, POPC, KPO, FERC). Z Centrum Projektów Polska Cyfrowa jest związana od 2017 r. Początkowo w CPPC zajmowała się kontraktacją środków w ramach działania 1.1 POPC, a następnie od 2019 r. nadzorem nad wdrażaniem projektów. W latach 2023 - 2025 pełniła funkcję Naczelnika Wydziału Realizacji Projektów. Od lutego 2025 r. objęła stanowisko Dyrektora Biura pełniąc nadzór nad właściwą realizacją inwestycji szerokopasmowych i projektów z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Jakub Tomczyk – Dyrektor Biura Administracyjnego
W CPPC od 2010 roku, początkowo w zespole odpowiedzialnym za finanse i księgowość gdzie zdobywał doświadczenie w pracy z funduszami w ramach programów POIG, SPPW, POKL i POPC.
Od 2020 roku zarządza Biurem Administracyjnym, koordynuje sprawy związane z zapewnieniem prawidłowej organizacji codziennej pracy biura, w tym prowadzenie kancelarii i archiwum zakładowego.
Piotr Zerhau – Dyrektor Biura IT
Inżynier i manager z ponad 26-cio letnim doświadczeniem w branży IT, zarówno po stronie dostawcy rozwiązań informatycznych, jak i w administracji publicznej.
W CPPC od trzech lat odpowiedzialny jest za zarządzanie Biurem IT w zakresie utrzymania i rozwoju systemów i infrastruktury informatycznej.
Jego najważniejsze projekty w bieżącym roku obejmują: nadzór nad budową i wdrożeniem systemu LSI, uruchomienie nowej infrastruktury serwerowej, czy przygotowania pod kątem zabezpieczenia infrastruktury teleinformatycznej.
Katarzyna Szelenbaum – Dyrektorka Biura Projektów Własnych
Z funduszami europejskimi związana od 2008 roku. Od początku swojej kariery zawodowej zaangażowana w procesy wdrażania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków unijnych, zdobywała doświadczenie zarówno w obszarze operacyjnym, jak i strategicznym. Przez lata pracy uczestniczyła w realizacji licznych programów, naborów i inicjatyw, które wspierały transformację cyfrową w Polsce.
Od 2016 r. związana z Centrum Projektów Polska, gdzie pełni różnorodne funkcje, rozwija swoją wiedzę i kompetencje w zarządzaniu projektami. W 2019 r. objęła stanowisko menadżerskie, dzięki któremu mogła skoncentrować się na koordynacji zespołu oraz usprawnianiu procesów związanych z naborami projektów.
Od 2025 r. jest Dyrektorką Biura Projektów Własnych. Odpowiada za kompleksowe zarządzanie projektami realizowanymi w ramach FERC, FERS i KPO. Do jej zadań należy m.in. nadzór nad przygotowaniem i realizacją projektów własnych, koordynacja działań zespołów projektowych, a także zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi regulacjami oraz wytycznymi programowymi.
Na co dzień łączy doświadczenie praktyczne z umiejętnościami strategicznego zarządzania. Skupia się na efektywności wdrażania projektów, optymalizacji procesów oraz wzmacnianiu potencjału zespołu.
Dagmara Haba-Kimla – Dyrektorka Biura HR
Z CPPC związana od 2023 r. Z wykształcenia ekonomistka, a z profesji i zamiłowania HRowiec. Z pasją wchodzi w nowe projekty i próbuje do nich przekonać innych. Posiada doświadczenie w projektowaniu procesów związanych z zarządzaniem ludźmi w organizacji. Tworzy rozwiązania w obszarze People and Culture. Lubi śledzić trendy HR i wspierać się w procesach technologią.
Uważa, że zmiana, która nie jest odpowiedzią na potrzeby pracowników, nie zakończy się sukcesem.