W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dane kontaktowe

Od 1 czerwca 2021 roku CPPC częściowo otwiera biuro i rozpoczyna pracę w trybie stacjonarnym, a tym samym wznawia możliwość spotkań z Beneficjentami w siedzibie firmy. Potrzebę organizacji spotkania należy zgłosić kierownikowi projektu. Spotkania powinny trwać możliwie krótko i przy zachowaniu minimalnej liczby osób niezbędnych do ich realizacji. Przypominamy, że należy zachować bezpieczny dystans między pracownikiem i klientem/kontrahentem, wynoszący min. 1,5 m oraz obowiązkowo zasłonić usta i nos maseczką.

Jeżeli są Państwo zainteresowani kontaktem z konkretnym departamentem, w zakładce "Departamenty CPPC" znajduje się lista danych adresowych i telefonicznych bezpośrednio do pracowników zespołów.

Pytania dotyczące konkursu ,,Cyfrowa Gmina" oraz konkursu ,,Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym" lub sposobu składania wniosku można zadawać dzwoniąc na infolinię lub mailowo.

Infolinia działa w godzinach 7:30-16:30 od poniedziałku do piątku:

Tel.:  +48 42 631 21 05

e-mail: cyfrowagmina@cppc.gov.pl
e-mail: granty.ppgr@cppc.gov.pl

Kontakt z CPPC można uzyskać poprzez:

e-mail: cppc@cppc.gov.pl

ePUAP CPPC:

/2yki7sk30g/SkrytkaESP

Nasz adres korespondencyjny

Centrum Projektów Polska Cyfrowa
ul. Spokojna 13a
01-044 Warszawa
NIP 526-27-35-917
Godziny pracy: 8:15 - 16:15

Redakcja BIP

Artur Grzesik
e-mail: artur.grzesik@cppc.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}