Biura i Departamenty
Departament Zarządzania Centrum
Monitorowanie nieprawidłowości stwierdzonych w projektach oraz obsługa kontroli zewnętrznych. Przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej i koordynacja obsługi CPPC w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
Przygotowanie naborów wniosków o dofinansowanie, podpisywanie umów i w razie potrzeby rozpatrzenie odwołania od negatywnej oceny wniosków i ocena zmian w projektach.
Departament Koordynacji Realizacji Projektów
Realizacja zadań w zakresie monitorowania i rozliczania projektów w obszarze budowy szybkiego internetu, cyberbezpieczeństwa, e-usług oraz podnoszenia kompetencji cyfrowych. Przygotowywanie analiz dotyczących postępów w realizacji programów i poświadczenie wydatków.
Kontrola projektów i przedsięwzięć. W szczególności: weryfikacja czy Beneficjenci/Ostateczni Odbiorcy Wsparcia wywiązują się z obowiązków, które wynikają z zawartych w ramach poszczególnych programów/funduszy umów/porozumień.
Tworzenie strategii dotyczącej kierunków dofinansowania, prowadzenie polityki informacyjnej CPPC oraz Krajowy Punkt Kontaktowy Digital Europe Programme.
Departament Koordynacji Spraw Finansowo-Kadrowych
Obsługa finansowa i kadrowa CPPC oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w instytucji.
Obsługa prawna CPPC, w tym odzyskiwanie należności, świadczenie pomocy prawnej na rzecz wszystkich komórek organizacyjnych oraz obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Realizacja projektów własnych CPPC takie jak: „Cyfrowa Gmina”, „Cyberbezpieczny Samorząd”, Kluby Rozwoju Cyfrowego – Wsparcie”, Cyberbezpieczny Rząd.
M.in. rekrutacje zewnętrzne i wewnętrzne.
Koordynacja spraw związanych z zapewnieniem prawidłowej organizacji jednostki, w tym prowadzenie archiwum zakładowego.
Kierowanie wykorzystaniem rozwiązań informatycznych.