W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biura i Departamenty

Dyrekcja CPPC​​​​​
 

Departament Zarządzania Centrum

Monitorowanie nieprawidłowości stwierdzonych w projektach oraz obsługa kontroli zewnętrznych. Przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej i koordynacja obsługi CPPC w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.

Departament Naboru Projektów

Przygotowanie naborów wniosków o dofinansowanie, podpisywanie umów i w razie potrzeby rozpatrzenie odwołania od negatywnej oceny wniosków i ocena zmian w projektach.

Departament Koordynacji Realizacji Projektów

Realizacja zadań w zakresie monitorowania i rozliczania projektów w obszarze budowy szybkiego internetu, cyberbezpieczeństwa, e-usług oraz podnoszenia kompetencji cyfrowych. Przygotowywanie analiz dotyczących postępów w realizacji programów i poświadczenie wydatków.

Departament Kontroli

Kontrola projektów i przedsięwzięć. W szczególności: weryfikacja czy Beneficjenci/Ostateczni Odbiorcy Wsparcia wywiązują się z obowiązków, które wynikają z zawartych w ramach poszczególnych programów/funduszy umów/porozumień.

Departament Strategii

Tworzenie strategii dotyczącej kierunków dofinansowania, prowadzenie polityki informacyjnej CPPC oraz Krajowy Punkt Kontaktowy Digital Europe Programme. 

Departament Koordynacji Spraw Finansowo-Kadrowych

Obsługa finansowa i kadrowa CPPC oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w instytucji.

Departament Prawny

Obsługa prawna CPPC, w tym odzyskiwanie należności, świadczenie pomocy prawnej na rzecz wszystkich komórek organizacyjnych oraz obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

Biuro Projektów Własnych

Realizacja projektów własnych CPPC takie jak: „Cyfrowa Gmina”, „Cyberbezpieczny Samorząd”, Kluby Rozwoju Cyfrowego – Wsparcie”, Cyberbezpieczny Rząd.

Biuro HR

M.in. rekrutacje zewnętrzne i wewnętrzne.

Biuro Administracyjne

Koordynacja spraw związanych z zapewnieniem prawidłowej organizacji jednostki, w tym prowadzenie archiwum zakładowego.

Biuro IT

Kierowanie wykorzystaniem rozwiązań informatycznych.

Pozostałe