W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Cyfrowa Gmina

Status: 3 nabór zakończony

Wytyczne do tworzenia paczek i plików do Generatora Wniosków Grantowych

Jak promować projekt? Wytyczne dla Grantobiorców

Pandemia COVID-19 pokazała, że sprawne wykorzystywanie technologii cyfrowych przez samorządy ma kluczowe znaczenie dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców. Wiele urzędów szybko i sprawnie przeniosło swoje działanie do sieci. Przygotowanie gmin do realizacji tego typu działań nie zawsze jest jednak możliwe i nie zawsze odpowiada oczekiwaniom mieszkańców. Problemy są różne – czasem to braki sprzętowe, czasem niewystarczające kompetencje cyfrowe urzędników. Dzięki unijnemu programowi "Cyfrowa Gmina" chcemy odpowiedzieć na ten problem.

AKTUALNOŚCI 

 
Cel

Wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.

​​​Dofinansowanie będzie można otrzymać na zadania związane z:

  • Cyfryzacją urzędów JST i jednostek im podległych oraz nadzorowanych poprzez nabycie sprzętu IT i oprogramowania, licencji niezbędnych do realizacji e-usług, pracy i edukacji zdalnej.
  • Edukację cyfrową dla JST w zakresie obsługi nabytego sprzętu oraz oprogramowania i licencji.
  • Analizą stanu cyberbezpieczeństwa JST, a także zapewnieniem cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych.
Dla kogo

Konkurs kierujemy do wszystkich gmin w Polsce (miejskich, miejsko-wiejskich, wiejskich).

Budżet i poziom dofinansowania

Gminy otrzymają dofinansowanie w formie grantu do 100% wydatków kwalifikowanych.

Minimalna wysokość grantu dla jednej gminy wynosić będzie 100 000 zł, natomiast maksymalna to 2 000 000 zł.

Maksymalna kwota dofinansowania będzie wskazana dla każdej gminy w dokumentacji konkursowej z chwilą uruchomienia naboru. Kwota zostanie wyliczona w oparciu o następujący wzór:

Wyznaczanie poziomu dofinansowania dla podmiotów uprawnionych wraz z przykładem

Harmonogram konkursu

I runda: 18.10 - 17.11.2021

II runda: 22.11 - 22.12.2021

III runda: 11.01 - 10.02.2022

Konkurs podzielony był na 3 rundy, każda gmina miała wyznaczoną dla siebie rundę, listy gmin uprawnionych do ubiegania się o dofinansowanie zostały opublikowane w dniu uruchomienia każdej rundy zamieszczonej w dokumentacji konkursowej. 

Sposób składania wniosków

Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych tutaj.

Wniosek o przyznanie Grantu należy wypełnić za pomocą Generatora Wniosków Grantowych, zamieszczonego na stronie internetowej tutaj.

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Pytania dotyczące konkursu lub sposobu składania wniosku można zadawać mailowo lub dzwoniąc na infolinię.

Infolinia działa w godzinach 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku*:

Tel.:  +48 42 631 21 05

e-mail: cyfrowagmina@cppc.gov.pl

* W dniu 16.06-17.06.2022 infolinia nieczynna. 

! Podczas rejestracji w generatorze należy podać kod TERYT. Numer ten można pozyskać z dokumentu Lista JST uprawnionych do udziału w konkursie, który jest dostępny w DOKUMENTACJI KONKURSOWEJ w części Regulamin konkursu.

Zachęcamy również do obejrzenia webinaru.

Materiały do pobrania

Naklejka na sprzęt

Logotypy

Logotypy - wersja z logiem CPPC

Logotypy - wersja z miejscem na herb gminy

Plakat reklamowy A3

Plakat reklamowy A4

Papier do pism wersja kolorowa

Papier do pism wersja monochromatyczna

Banner reklamowy I

Banner reklamowy II

 

 

DOKUMENTACJA KONKURSOWA

{"register":{"columns":[]}}