W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Działanie 2.1. Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych

Interwencja obejmie działania ukierunkowane na konsolidację i standaryzację usług cyfrowych. Celem wsparcia będą działania w zakresie: optymalizacji procesów w relacji podmiotów publicznych z obywatelem i przedsiębiorcą, tworzenia i rozwoju nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną (w tym wewnątrzadministracyjnych), cyfryzacji procesów back-office w administracji publicznej oraz budowy i rozwoju rozwiązań o charakterze horyzontalnym, usprawniających funkcjonowanie administracji publicznej na terenie całego kraju.

BANERY_NA_SI_-_Finansowanie_FERC_Baner_SI_-_FERC-16

W ramach działania będą wspierane projekty o oddziaływaniu ogólnokrajowym, których produkty będą mogły być wykorzystywane lokalnie. Projekty udostępnią nowe e-usługi i dane oraz systemy informatyczne. Interwencja umożliwi budowę, modernizację i dalszy rozwój e-usług i systemów niezbędnych do ich świadczenia, w tym procesy back-office.

Interwencja obejmie wdrożenie innowacyjnych rozwiązań m.in. z zakresu sztucznej inteligencji i dużych zbiorów danych, których wdrożenie umożliwi administracji sporządzanie analiz na potrzeby przewidywania trendów i zjawisk oraz podejmowania trafnych decyzji.

{"register":{"columns":[]}}