W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Lokalny System Informatyczny LSI

System LSI to niezbędne narzędzie, które pozwoli na zwiększenie efektywności wykonywania zadań jednostki poprzez usprawnienie, optymalizację i automatyzację wszystkich procesów związanych z organizacją naborów, oceną wniosków o dofinansowanie, współpracy z ekspertami zewnętrznymi oraz kontraktowaniem projektów.

Lokalny System Informatyczny LSI

Do kogo jest skierowany?

Użytkownikami systemu będą:  wnioskodawcy, grantobiorcy, beneficjenci, eksperci zewnętrzni oraz pracownicy CPPC i KPRM będą posiadali dostęp do systemu, który umożliwia elektroniczne aplikowanie o wsparcie, uzupełnienie, aktualizację, ocenę wniosków o dofinansowanie, podpisywanie umów itp. Skrócony zostanie czas realizacji poszczególnych procesów związanych z aplikowaniem o wsparcie, poprawiona zostanie komunikacja na poziomie: wnioskodawca – administracja.

Cel projektu

Celem projektu jest optymalizacja procesów związanych z kompleksową obsługą wdrażania funduszy budżetowych i UE poprzez wytworzenie oraz wdrożenie Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI), który przyczyni się do automatyzacji procesów związanych m.in. organizacją naborów i kontraktacją.

Lokalny System Informatyczny stanowić będzie m.in. podstawę wnioskowania o środki unijne w CPPC. Wdrożenie LSI przyczyni się m.in. do:

  • usprawnienia i skrócenia czasu złożenia wniosku o dofinansowanie dla Wnioskodawców - z uwagi na brak generatora do aplikowania i obsługi złożonych wniosków o wsparcie finansowe, procesy te realizowane są z wykorzystaniem prostych narzędzi, których obsługa dla Beneficjenta jest czasochłonna, nieraz jest powodem powstawania braków formalnych czy też błędów, które zostaną ograniczone w przypadku wdrożenia narzędzia posiadającego system walidacyjny;
  • usprawnienia i skrócenia czasu na ocenę wniosków dla Ekspertów – łatwiejszy dostęp do ocenianych wniosków oraz karty ocen wypełniane w systemie przyspieszą zarówno proces oceny wniosków o dofinansowanie jak i współpracę z Ekspertami w ramach zawartych umów ramowych
  • budowania bazy wiedzy z pobieranych danych rejestrowanych w systemie – możliwości raportowania, analiz i monitorowania postępu procesów
  • optymalizacji przetwarzania dokumentów w Instytucji – optymalizacja przetwarzania dokumentów w ramach procesów związanych z aplikowaniem i oceną wniosków o dofinansowanie przyczyni się do zwiększenia efektywności administracji publicznej w powyższym zakresie, a więc szybszej ocenie aplikacji lub ocenie większej liczy złożonych dokumentów w tym samym czasie;

System LSI da również podstawę do lepszego planowania działań w obszarze cyfryzacji. LSI to system modułowy, który w zależności od potrzeb, będzie się rozrastał o kolejne funkcjonalności.

Partnerzy Projektu

Partnerem projektu jest Kancelaria Prezesa Rady Ministrów (KPRM).

 

Dane projektu

Nazwa projektu:  Budowa i wdrożenie Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI)

Beneficjent: Centrum Projektów Polska Cyfrowa 

Finansowanie

Program:  Program Operacyjny Polska Cyfrowa 

Działanie: 2.2. Cyfryzacja procesów back-office w administracji rządowej

Wartość projektu: 9 150 919,45 zł

Wydatki kwalifikowalne: 9 150 919,45 zł

Wartość unijnego dofinansowania: 84,63 % dofinansowanie UE: 7 744 423,13 zł
 

 

{"register":{"columns":[]}}