W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót
Fundusze Europejskie Polska Cyfrowa Rzeczpospolita Polska Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Zintegrowana Platforma Zarządzania JST - Projekt Pilotażowy

Program Operacyjny Polska Cyfrowa - oś II: E-Administracja i Otwarty Urząd

Zintegrowana Platforma Zarządzania JST - Projekt Pilotażowy

Cel

Celem Projektu jest budowa i wdrożenie zintegrowanej platformy do zarządzania JST w celu podniesienia jakości istniejących usług świadczonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz jednostki organizacyjne gminy, a także ułatwienie budowy nowych e-usług.

Prostsze niż myślisz!

Platforma jako narzędzie będzie:

  • uniwersalna,
  • interoperacyjna,
  • bezpieczna,
  • skalowalna.

W pilotażowym etapie jej wdrożenie obejmie wybrane trzy merytoryczne obszary testowe dotyczące:

  • pasa ruchu drogowego,
  • zarządzania i monitorowania mediów w wybranych budynkach będących własnością miasta,
  • obsługi spraw administracyjnych w obszarze środowiska.
  • W dalszych etapach po wdrożeniu platforma umożliwi integrację z kolejnymi ważnymi obszarami w tym z istniejącymi systemami miejskimi.
  • Powstanie również portal, na którym zostanie udostępnionych 11 nowych, zautomatyzowanych e-usług z wybranych merytorycznych obszarów testowych.
  • Nastąpi również integracja strumieni danych, a także udostępnienie części z nich w sposób otwarty.
  • Budowa platformy zagwarantuje dostęp do komunikacji z klientem i świadczenia dla niego usług w sposób w pełni cyfrowy! Portal zapewni także automatyzację procesów zarządczych wewnątrz organizacji.


W efekcie realizacji projektu zoptymalizowane zostaną 3 rodzaje procesów, mające na celu:

  • rozpatrzenie wniosku złożonego przez klienta, zakończone wydaniem decyzji, zaświadczenia lub opinii w obszarach testowych: pasa ruchu drogowego i środowiska,
  • pozyskanie informacji przez klientów/pracowników (np. na potrzeby decyzji czy raportów),
  • udzielenie informacji na temat statusu sprawy.
Dane projektu

Nazwa projektu: ZINTEGROWANA PLATFORMA ZARZĄDZANIA JST - PROJEKT PILOTAŻOWY

Beneficjent: GMINA WROCLAW

Finansowanie

Program: Program Operacyjny Polska Cyfrowa

Działanie: 2.4. Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne i informacje sektora publicznego

Wartość projektu: 21 000 000,00 zł

Wydatki kwalifikowalne: 17 134 443,27 zł

Wartość unijnego dofinansowania: 14 500 879,33 zł

Wkład własny: 6 499 120,67 zł