W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rewolucja płatności w administracji

12.02.2025

Rządowy program „Od papierowej do cyfrowej Polski” zakłada wprowadzenie szeregu innowacyjnych rozwiązań, które ułatwią pracę urzędów, a obywatelom zagwarantują szybszą i skuteczniejszą obsługę.

Infografika przedstawiająca korzyści platformy ePłatności dla Urzędu

Od chwili uruchomienia platformy ePłatności, obywatele uregulowali ok. 12,5 mln zobowiązań urzędowych. I to wszystko za pomocą kilku kliknięć w mObywatelu, z którego w tym momencie korzysta już ponad 8 mln osób!

Korzyści wynikające z korzystania z ePłatności dla obywateli i urzędów:

  • bezpłatny, łatwy i wygodny sposób dokonywania płatności bezgotówkowych,
  • natychmiastowe potwierdzenia transakcji,
  • bezpośredni dostęp do historii transakcji,
  • cyfryzacja procesów wewnętrznych,
  • wizerunek nowoczesnej instytucji.

Dołącz do pilotażu!

Aby dołączyć do pilotażu, urząd powinien wykonać następujące działania:

1. zgłosić chęć udziału w pilotażu – wysłać wiadomość na adres e-mail: eplatnosci-pomoc@coi.gov.pl (z załączonym wnioskiem o konto w ITSM Atmosfera), wraz z informacją o dostawcy systemu dziedzinowego Urzędu (podanie nazwy oraz kontaktu telefonicznego i e-mailowego do dostawcy)

2. wypełnić i złożyć dokumenty w ITSM Atmosfera 

  • wniosek o przyłączenie do platformy ePłatności
  • tabelę konfiguracyjną dla środowiska PROD
  • upoważnienia dla urzędnika do kontaktu w sprawach platformy ePłatności
  • klauzulę RODO

3. zarejestrować się na platformie ePłatności

4. zarejestrować się w systemie rozliczeniowym BGK

5. zintegrować się ze środowiskiem testowym

6. zintegrować się ze środowisku produkcyjnym

7. dokonać pierwszego zasilenia platformy ePłatności danymi o płatnościach.

{"register":{"columns":[]}}