W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zadania Sekcji Organizacyjno-Kadrowej

Do zadań sekcji organizacyjno – kadrowej należy w szczególności:

1. Sporządzanie rocznego planu pracy Komendy Miejskiej oraz sprawozdania z jego wykonania.
2. Przygotowywanie, opracowywanie i ewidencjonowanie decyzji, rozkazów i instrukcji Komendanta Miejskiego.
3. Prowadzenie archiwum Komendy Miejskiej oraz nadzór nad prawidłowym składowaniem dokumentów.
4. Załatwianie skarg, wniosków oraz anonimów i sprawowanie nadzoru nad ostatecznym i terminowym sposobem ich załatwiania.
5. Zamawianie, ewidencjonowanie i kasowanie pieczęci i stempli będących w użytkowaniu Komendy Miejskiej.
6. Zapewnienie obsługi sekretariatu Komendanta Miejskiego i jego zastępców.
7. Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej oraz innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
8. Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego i jego zastępców.
9. Przygotowywanie zakresów obowiązków służbowych dla kierujących komórkami organizacyjnymi Komendy Miejskiej.
10. Zabezpieczenie dokumentacji związanej z prowadzeniem kontroli wewnętrznej przez osoby upoważnione.
11. Gromadzenie i przechowywanie zbiorów aktów prawnych.
12. Prowadzenie spraw kadrowych strażaków zatrudnionych w Komendzie Miejskiej.
13. Organizowanie szkoleń dla pracowników Komendy Miejskiej z zakresu obowiązujących w Państwowej Straży Pożarnej, przepisów dotyczących obowiązków i uprawnień pracowniczych.
14. Przygotowywanie kompletnej dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków składających wnioski o przejście na emerytury lub renty oraz prowadzenie współpracy z Zakładem Emerytalno - Rentowym MSW i A w Warszawie.
15. Współdziałanie z sekcjami kwatermistrzowską i finansową w zakresie realizacji uprawnień socjalnych pracowników, emerytów, rencistów oraz członków ich rodzin.
16. Sporządzanie wniosków awansowych, wniosków o wyróżnienia oraz odznaczenia strażaków jednostki.
17. Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji dla radcy prawnego w spornych sprawach pracowniczych.
18. Organizowanie działań związanych z profilaktyką i opieką zdrowotną pracowników jednostki.
19. Współdziałanie ze stanowiskiem do spraw obronnych w sprawach związanych z planowaniem obronnym.
20. Organizowanie spotkań z byłymi pracownikami jednostki, którzy przeszli na emeryturę oraz współuczestnictwo w organizacji obchodów Dni Ochrony Przeciwpożarowej.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 11:22 mł. asp. Wojciech Krawczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł.asp. Wojciech Krawczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zadania Sekcji Organizacyjno-Kadrowej 2.0 16.02.2021 12:02 mł. asp. Wojciech Krawczyk
Zadania Sekcji Organizacyjno-Kadrowej 1.0 08.12.2020 11:22 mł. asp. Wojciech Krawczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}