W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podpisanie umowy na realizację inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej obiektu Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie”

11.06.2021

Podpisanie umowy na realizację inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej obiektu Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie”

11 czerwca 2021 r. w Komendzie Miejskiej PSP w Koszalinie miało miejsce spotkanie, w trakcie którego komendant miejski PSP w Koszalinie st. bryg. Mirosław Pender podpisał umowę na realizację inwestycji pn.: Poprawa efektywności energetycznej obiektu Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie” z firmą Zakład Usług Budowlanych Robert Łukasik z siedzibą w Zieleni, która została wyłoniona w trybie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonym.

Zakres prac obejmuje termomodernizację budynku administracyjnego o powierzchni użytkowej 1875,2 m2, budynku warsztatowo - magazynowego o powierzchni użytkowej  1267,1 m2 oraz modernizację kotłowni gazowej z wymianą sieci cieplnej.

Wartość prac termomodernizacyjnych wynosi 2 812 843,00 zł brutto. Koszty kwalifikowane są dofinansowane w wysokości 85% przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach działania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki  Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

Opracowanie: Olimpia Kisielewska

Zdjęcia: bryg. Adam Gonciarz

Zdjęcia (2)

{"register":{"columns":[]}}