W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Do zadań sekcji   organizacyjno-kadrowej  należy  w szczególności:  

1. W zakresie spraw organizacyjnych:

1) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy miejskiej,

2) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem  komendanta miejskiego,

3) opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta miejskiego,

4) prowadzenie archiwum komendy miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów,

5) prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej,

6) organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,

7) przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy miejskiej,

8) ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie miejskiej,

9) organizowanie systemu i koordynacji kontroli komórek organizacyjnych komendy miejskiej,

10) realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków oraz petycji, prowadzenie ewidencji skarg, wniosków oraz petycji dla komendy miejskiej,

11) prowadzenie sekretariatu komendanta miejskiego,

12) zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy.

 

2. W zakresie spraw kadrowych:

1) realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta miejskiego,

2) przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi                w komendzie miejskiej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych,

3) opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy                  w komendzie miejskiej,

4) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy miejskiej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów,

5) prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów               i rencistów komendy miejskiej,

6) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków                         i pracowników cywilnych komendy miejskiej,

7) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej,

8) analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 14:44 Grzegorz Domaracki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział kwatermistrzowsko-techniczny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych 1.0 07.12.2020 14:44 Grzegorz Domaracki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}