W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-18

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:
Brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-18

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Anna Kohs.
  • E-mail: kmsekret@kmpsp.opole.pl
  • Telefon: 77 400 20 00

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komenda Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
  • Adres: ul. Głogowska 24
    45-315 Opole
  • E-mail: kmsekret@kmpsp.opole.pl
  • Telefon: 774002000

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia i wjazdu na teren KM PSP w Opolu
przy ul. Głogowskiej 24

Wejście i wjazd na teren Komendy Miejskiej PSP w Opolu przy ul. Głogowskiej 24

Wejście i wjazd na teren KM PSP w Opolu odbywa się w asyście wyznaczonego pracownika KM PSP w Opolu, który odbiera osobę z wejścia głównego do budynku komendy i kieruje do wyznaczonego miejsca spotkania w budynku C.

Budynek C jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych

znajduje się na parterze budynku C

Materiały

Wniosek deklaracja dostepnosci
Informacja​_WNIOSEKdoc.docx 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.09.2021 12:40 Grzegorz Domaracki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Grzegorz Domaracki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 6.0 18.03.2024 07:59 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 5.0 19.01.2023 09:34 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 4.0 17.03.2022 11:22 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 3.0 24.02.2022 08:03 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 2.0 23.02.2022 12:37 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 1.0 29.09.2021 12:40 Grzegorz Domaracki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}