W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rejestry i ewidencje


W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu prowadzone są następujące rejestry:

- rejestr korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr wydanych delegacji służbowych,
- ewidencja pieczęci i stempli,
- "Książka kontroli",
- ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
- ewidencja wyjść w godzinach prywatnych,
- ewidencja nadgodzin,
- rejestr spisów zdawczo-odbiorczych,
- rejestr delegacji.

Powstała w toku działalności Komendy Miejskiej PSP w Świnoujściu dokumentacja jest przekazywana do archiwum zakładowego.

Sposoby i zasady udostępniania dokumentów znajdujących się w archiwum zakładowym KM PSP w Świnoujściu zawarte są w rozdziale VII Udostępnianie akt § 19 - § 28 Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych PSP stanowiącej załącznik do Decyzji nr 17 Komendanta Głównego PSP z dnia 22 kwietnia 2009 r.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.12.2020 13:31 bryg. Tomasz Wojciechowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Wojciechowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rejestry i ewidencje 1.0 15.12.2020 13:31 bryg. Tomasz Wojciechowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}