W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać w sekretariacie Komendy Miejskiej PSP w Świnoujściu w dniach:

od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30.

Komendant miejski PSP w Świnoujściu lub upoważniony przez niego zastępca Świnoujściu przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań, od poniedziałku do piątku w godzinach  7.30 -  15.30 , dodatkowo w czwartki w godzinach od 15.30 do 16.30 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Skargi i wnioski można składać osobiście jak również listownie przesyłając na adres:

Komenda Miejska

Państwowej Straży Pożarnej

w Świnoujściu

ul. Barlickiego 18

72-602 Świnoujście

lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP).

https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KMPSPwSwinoujsciu

 

Tryb rozpatrywania

Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 poz. 256) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.

UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (art. 64 kpa).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2020 09:47 bryg. Tomasz Wojciechowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Tomasz Wojciechowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 3.0 08.01.2024 13:55 st. bryg. Tomasz Wojciechowski
Skargi i wnioski 2.0 14.12.2020 13:18 bryg. Tomasz Wojciechowski
Skargi i wnioski 1.0 13.12.2020 09:47 bryg. Tomasz Wojciechowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}