Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Starszy Technik Sztabowy:
st. ogn. Agnieszka Tarasiewicz
Młodszy Technik:
sekc. Paulina Drózd
KONTAKT:
tel.: 32 227 38 71
fax: 32 227 30 22
1. Do zadań Sekcji Organizacyjno - Kadrowej należy w szczególności:
1) w zakresie zadań kadrowych:
a) realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
b) prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
c) przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;
d) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;
e) analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
f) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
g) prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
h) ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego i zmianowego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
i) kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.
j) realizowanie zadań wynikających z funkcji płatnika, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej wymaganej przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;
2) w zakresie zadań organizacyjnych:
a) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
b) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
c) udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
d) udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
e) prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
f) weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
g) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
h) organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i JOP;
i) przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
j) organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
k) realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
l) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta; m)koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
n) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.
3) w zakresie prowadzenia archiwum:
a) organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
b) archiwizacja dokumentów poprzez ich przyjmowania, udostępnianie i brakowanie;
c) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
d) udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych dokumentów.
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2020 00:36 asp. Piotr Myrda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- asp. Myrda Piotr
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 5.0 | 24.06.2025 11:06 Kurek Grzegorz |
| Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 4.0 | 01.03.2023 15:24 asp. Piotr Myrda |
| Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 3.0 | 06.05.2021 15:50 asp. Piotr Myrda |
| Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 2.0 | 12.02.2021 11:17 asp. Piotr Myrda |
| Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 1.0 | 10.12.2020 00:36 asp. Piotr Myrda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP