W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Starszy Technik Sztabowy:
st. ogn. Agnieszka Tarasiewicz

Młodszy Technik:
sekc. Paulina Drózd

KONTAKT:
tel.: 32 227 38 71
fax: 32 227 30 22

1. Do zadań Sekcji Organizacyjno - Kadrowej należy w szczególności:

1) w zakresie zadań kadrowych:

a) realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;

b) prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;

c) przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;

d) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;

e) analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;

f) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;

g) prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;

h) ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego i zmianowego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;

i) kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.

j) realizowanie zadań wynikających z funkcji płatnika, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej wymaganej przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;

2) w zakresie zadań organizacyjnych:

a) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;

b) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;

c) udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;

d) udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;

e) prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;

f) weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;

g) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;

h) organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i JOP;

i) przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;

j) organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;

k) realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;

l) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta; m)koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;

n) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.

3) w zakresie prowadzenia archiwum:

a) organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;

b) archiwizacja dokumentów poprzez ich przyjmowania, udostępnianie i brakowanie;

c) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;

d) udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych dokumentów.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.12.2020 00:36 asp. Piotr Myrda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Myrda Piotr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 5.0 24.06.2025 11:06 Kurek Grzegorz
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 4.0 01.03.2023 15:24 asp. Piotr Myrda
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 3.0 06.05.2021 15:50 asp. Piotr Myrda
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 2.0 12.02.2021 11:17 asp. Piotr Myrda
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 1.0 10.12.2020 00:36 asp. Piotr Myrda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}