W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sposoby załatwiania spraw

Wszystkie sprawy załatwiane są w siedzibie Komendy - w Warszawie przy ul. Polnej 1.
Kancelaria znajduje się na parterze przy wejściu.

Praca w Komendzie trwa od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

 

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy lub upoważniony Zastępca Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14.00 - 16.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu wizyty z sekretariatem komendanta Miejskiego PSP m. st. Warszawy tel. (22) 596-73-00.

 

Sprawy, skargi i wnioski mogą być wnoszone:

- osobiście (ustnie do protokołu) w sekretariacie Komendy przy ul. Polnej 1 pok. 500,
- pisemnie w kancelarii Komendy lub na adres: 00-622 Warszawa, ul. Polna 1,
- telefonicznie na nr 22 596-73-00,
- faksem na nr 22 596-78-00,
- pocztą elektroniczną na adres sekretariatkm@warszawa-straz.pl,
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą:

https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/kmpspstraz

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.01.2021 12:31 st. kpt. Kacper Papis
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sposoby załatwiania spraw 1.0 19.01.2021 12:31 st. kpt. Kacper Papis

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}