W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno - Kadrowa

Starszy Technik - mł. ogn. Agnieszka Bała

Starszy Inspektor - mgr Barbara Dąbek

tel. +48 32 434 54 38 wew. 1 i 3

fax: +48 32 434 51 15

Do zadań sekcji  organizacyjno - kadrowej należy w szczególności:

W zakresie zadań kadrowych:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;

  2. prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;

  3. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;

  4. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;

  5. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;

  6. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;

  7. prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;

  8. weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów służbowych;

  9. ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;

  10. kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.

W zakresie zadań organizacyjnych:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;

  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;

  3. udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;

  4. udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;

  5. prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;

  6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;

  7. przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;

  8. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;

  9. organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;

  10. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;

  11. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;

  12. koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;

  13. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.

W zakresie zadań archiwizacyjnych:

  1. organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;

  2. prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;

  3. współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;

  4. udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.12.2020 15:41 st. kpt. Krzysztof Kuś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Kuś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 5.0 12.12.2023 12:19 mł. bryg. Krzysztof Kuś
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 4.0 15.02.2021 11:06 st. kpt. Krzysztof Kuś
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 3.0 05.01.2021 12:22 st. kpt. Krzysztof Kuś
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 2.0 05.01.2021 12:21 st. kpt. Krzysztof Kuś
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa 1.0 09.12.2020 15:41 st. kpt. Krzysztof Kuś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}