W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej KP PSP Inowrocław

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej KP PSP Inowrocław.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Hubert Rutkowski.
  • E-mail: admin@kppsp.inowroclaw.pl
  • Telefon: 477513410

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Kujawsko Pomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
  • Adres: ul. Prosta 32 87-100 Toruń
  • E-mail: sekretariat@kujawy.psp.gov.pl
  • Telefon: 56 6580124

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Inowroclawiu ul. Poznańska 133.

Do budynku prowadzi wejście od ul. Poznańskiej, brak chodów. Dodatkowe wejście pozbawione przeszkód dla osób niepełnosprawnych znajduje się obok wejścia głównego przez Salę Edukacyjną OGNIK.

Możliwość samodzielnego przemieszczania się osoby niepełnosprawnej do drzwi wejściowych.

W sekretariacie jest osoba odpowiedzialna za organizację wejścia osób postronnych do budynku.

Budynek nie posiada windy.

Toaleya dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.

Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braila ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i niedowidzących.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.03.2022 08:19 kpt. Hubert Rutkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. lic. Michał Habicht
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 1.0 03.03.2022 08:19 kpt. Hubert Rutkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}