W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont nawierzchni placu manewrowego wraz z odwodnieniem na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamiennej Górze.

30.09.2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dla zamówienia publicznego dotyczącego remontu nawierzchni placu manewrowego wraz z odwodnieniem na terenie Komendy
Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamiennej Górze.

W załączeniu dokumenty dotyczące zapytania ofertowego. 

Aktualizacja z dnia 07.10.2025 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dostępna w załączniku

Materiały

Zapytanie ofertowe remont nawierzchni placu manewrowego
Zapytanie​_ofertowe​_remont​_nawierzchni​_placu​_manewrowego.pdf 0.18MB
zał. 1 Formularz oferty
zał​_1​_Formularz​_oferty.doc 0.03MB
zał. 2 Opis przedmiotu zamówienia
zał​_2​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.22MB
zał. 3 projekt umowy
zał​_3​_projekt​_umowy.docx 0.02MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.09.2025 14:35 Marek Malich
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Konopka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont nawierzchni placu manewrowego wraz z odwodnieniem na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamiennej Górze. 2.0 07.10.2025 15:41 Marek Malich
Remont nawierzchni placu manewrowego wraz z odwodnieniem na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamiennej Górze. 1.0 30.09.2025 14:35 Marek Malich

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}