W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozliczenie dotacji Ochotniczej Straży Pożarnej z KSRG

W związku z potrzebą terminowego wydatkowania dotacji KSRG w zakresie realizacji zadania publicznego pt. "Zapewnienie gotowości bojowej jednostki ochrony przeciwpożarowej włączonej do krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego", Komenda Powiatowa PSP w Mielcu uprzejmie informuje, iż termin realizacji zadania publicznego ustalono od dnia podpisania umowy przez KG PSP do dnia
13 listopada 2020 r.
Sprawozdanie końcowe z  wykonania zadania publicznego powinno zostać sporządzone w terminie 30 dni od dnia zakończenia realizacji zadania publicznego. Za zakończenie realizacji zadania uważa się datę zapłacenia faktury za zakupiony sprzęt bądź wykonany remont.
W związku z dużą ilością sprawozdań, które należy wprowadzić do systemu, prosimy o dostarczanie dokumentów niezwłocznie po zakończeniu realizacji zadania.

Do rozliczenia dotacji KSRG prosimy przygotować:
- opisane i podpisane faktury,
- ksero książki inwentarzowej z wpisanym asortymentem potwierdzone za zgodność z oryginałem,
- ksero protokołu odbioru robót budowlanych potwierdzone za zgodność z oryginałem (dotyczy jednostek przeprowadzających remont),
- podpisane oświadczenie o rachunku bankowym,
- ksero potwierdzenia przelewu lub wpłaty gotówkowej potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Materiały

Opis faktury - wzór
opis​_faktury​_-​_WZÓR.doc 0.02MB
Opis faktury - remont
opis​_faktury​_Remont​_-​_WZÓR​_(1).doc 0.02MB
Oświadczenie rachunek - wzór
oświadczenie​_-​_WZÓR.doc 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}