W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. dostępności

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie funkcję Koordynatora do spraw dostępności pełni mł. bryg. Jarosław Kucharzak.

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie;
  • monitorowaniem działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe

Koordynator do spraw dostępności: mł. bryg. Jarosław Kucharzak

Adres do korespondencji:  Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie, 63-600 Kępno, ul. Broniewskiego 12

Telefon: 47 771 77 01 

E-mail: komendant.kepno@psp.wlkp.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.10.2020 14:36 Paweł Michalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 3.0 26.07.2023 08:17 Paweł Michalski
Koordynator ds. dostępności 2.0 26.07.2023 08:15 Paweł Michalski
Koordynator ds. dostępności 1.0 07.10.2020 14:36 Paweł Michalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}