W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ewakuacja obiektów

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lipsku informuje, że sprawy dotycząc praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji z obiektu uregulowane są w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r., nr 109, poz. 719 ze zm.).

W rozdziale 4 tego rozporządzenia - ewakuacja - w § 17 określono powinności spoczywające na właścicielu lub zarządcy obiektu dotyczące częstotliwości, zakresu, warunków oraz terminów praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji z obiektu.

Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z zapisem zawartym w § 17 ust. 4 tego rozporządzenia właściciel lub zarządca obiektu powiadamia właściwego miejscowo komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej o terminie przeprowadzenia ewakuacji nie później niż na tydzień przed jej przeprowadzeniem.

Poniżej zamieszczamy plik w formacie pdf w, którym znajdują się informacje pozwalające sprawnie przygotować, praktycznie zrealizować oraz prawidłowo ocenić organizację i warunki ewakuacji.

Materiały

Zgłoszenie przeprowadzania próbnej ewakuacji
Zgloszenie-probnej-ewakuacji-do-pobrania.pdf 0.11MB
Protokół z próbnej ewakuacji
Protokol-z-ewakuacji-do-pobrania​_(1).pdf 0.13MB
Protokół próbna ewakuacja - ogólny
Protokol​_probna​_ewakuacja​_KP​_PSP​_Lipsko.pdf 0.14MB
{"register":{"columns":[]}}