Skargi i wnioski
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW! W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lipsku w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godzinach od 14.30 do 16.30 oraz w pozostałe dni tygodnia po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.
Organem odwoławczym w stosunku do Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Lipsku jest Mazowiecki Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej, który w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, w godzinach od 15.30 do 17.00 w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, 02 – 672 Warszawa, ul. Domaniewska 40.
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
- Pierwsza publikacja:
- 24.11.2020 16:57 Paweł
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- operacyjny
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 1.0 | 24.11.2020 16:57 Paweł |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP