W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLEŚNIE zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony Strona Internetowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnie.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Część filmów nie posiada napisów dla osób głuchych i słabosłyszących – filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Napisy będą stopniowo dodawane do starszych filmów.
  • Może zdarzyć się sytuacja, że niektóre opublikowane materiały multimedialne zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów dla osób głuchych i słabosłyszących lub innych wymagających elementów, z uwagi na fakt, że przeważnie są to materiały udostępnione bezpośrednio z różnych serwisów (m.in. YouTube).

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Piotr Kubat — mailowo piotr.kubat@psp.opole.pl lub telefonicznie 47861 6014.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie, podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Budynki Komendy PSP w Oleśnie znajdują się na terenie zamkniętym, wobec czego, każda wizyta musi zostać poprzedzona wcześniejszą informacją telefoniczną lub mailową do Sekretariatu Komendanta PSP w Oleśnie (pod numerem telefonu +48 47 861 60 00 lub +48 47 861 60 10 ewentualnie pocztą elektroniczną na adres sekretariat.olesno@psp.opole.pl). Budynek Komendy jest nieprzystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Obsługa osób odbywa się w budynku technicznym brama nr 13.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Opis dostępności komunikacyjnej:

Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. Koordynatorem ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej jest st. kpt. mgr inż. Kamil Pęcherz, e-mail: k.pecherz@psp.opole.pl lub tel. 47 861-60-11.

  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Usługa tłumacza migowego bezpośrednio opisana jest https://www.gov.pl/web/kppsp-olesno/tlumacz-dla-osob-nieslyszacych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.03.2021 15:26 Piotr Kubat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Kubat
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 13.0 31.03.2025 16:23 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 12.0 31.03.2025 16:07 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 11.0 17.03.2025 15:47 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 10.0 13.03.2025 08:16 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 9.0 01.03.2024 15:56 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 8.0 01.03.2024 15:44 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 7.0 23.01.2023 16:26 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 6.0 23.01.2023 16:11 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 5.0 23.01.2023 15:55 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 4.0 23.01.2023 15:53 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 3.0 03.03.2022 16:02 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 2.0 03.03.2022 15:02 Piotr Kubat
Deklaracja dostępności 1.0 04.03.2021 15:26 Piotr Kubat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}