W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. upoważnienia do przeprowadzenia czynność kontrolno-rozpoznawczych zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej  (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadań ustawowych organu Państwowej Straży Pożarnej na podstawie art. 1 ust 2 pkt 1 i 5 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej  (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940.)tj.:
    1. rozpoznawanie zagrożeń pożarowych i innych miejscowych zagrożeń,
    2. nadzór nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych, mających na celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe   będą   przechowywane   przez   okres   czasu   zgodny   z   przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje zarządzenie  nr  21 Ministra  Spraw Wewnętrznych  z  dnia  25  stycznia  2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. w przypadkach,  w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,   z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy   to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych  Osobowych  jeżeli  uzna  Pani/Pan że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.

Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. osób składających skargi i wnioski na podstawie przepisów Działu VIII (Skargi i wnioski) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadań ustawowych organu Państwowej Straży Pożarnej na podstawie Działu VIII (Skargi i wnioski) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), mających na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c)   i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe  będą  przechowywane  przez  okres  czasu  zgodny   z  przepisami   wynikającymi        z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje zarządzenie  nr  21 Ministra  Spraw Wewnętrznych z  dnia  25  stycznia  2013 r.  w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. usunięcia danych, przetwarzanych  na  podstawie  Pani/Pana  zgody;  w  pozostałych  przypadkach,  w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,   z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy   to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. upoważnienia do przeprowadzenia czynność kontrolno-rozpoznawczych „odbiorowych” zgodnie z art. 56 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwane dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadania ustawowego organu Państwowej  Straży  Pożarnej  na  podstawie  art.  56   ustawy   z   dnia  7   lipca   1994  r.   Prawo   budowlane (t.j. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), tj. zajęcia stanowiska w zakresie oceny zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej rozwiązań technicznych zastosowanych w obiekcie budowlanym oraz oceny zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym mających na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe  będą  przechowywane   przez  okres  czasu  zgodny   z  przepisami   wynikającymi       z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje  zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. w przypadkach,  w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,  z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy    to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. osób składających do tut. organu wnioski, uzasadnione ekspertyzą techniczną, o wyrażenie zgody na spełnienie wymagań ochrony przeciwpożarowej dotyczących obiektów budowlanych lub terenów w sposób inny niż określony w tych przepisach, zgodnie z art. 6a ust 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 869 ze zm.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica ,zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadania ustawowego organu Państwowej Straży Pożarnej na podstawie art. 6a ust 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 869 ze zm.) oraz realizowanie zadania w zakresie sprawowania władzy publicznej,  zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe   będą   przechowywane   przez   okres   czasu   zgodny   z   przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje  zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. w  przypadkach,  w których Organ PSP  przetwarza  dane  osobowe  na  podstawie  przepisów  prawa,  dane  mogą  być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,  z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy    to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. osób składających do tut. organu wnioski i skargi na działalność rzeczoznawców do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych,
zgodnie z art. 12 ust 5 pkt 10a ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadania ustawowego organu Państwowej   Straży  Pożarnej   na  podstawie   art.  12  ust   5  pkt  10a   ustawy  z  dnia  24  sierpnia  1991  r.
     o Państwowej Straży Pożarnej
     (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940.)tj.: nadzoru nad działalnością rzeczoznawców do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, mających na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe  będą  przechowywane   przez  okres  czasu  zgodny   z  przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje  zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r.        w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. w przypadkach,  w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,  z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy    to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. rzeczoznawców, przedkładających zawiadomienie o uzgodnieniu projektu budowlanego, zgodnie z § 6 ust Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych I Administracji z dnia 2 grudnia 2015 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz. U.  2015 poz. 2117)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadania ustawowego organu Państwowej  Straży  Pożarnej  na  podstawie  art.  12  ust  5  pkt  10  i  10a  ustawy  z  dnia  24  sierpnia  1991  r.  o Państwowej Straży Pożarnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940.), tj.: kontroli uzgadniania projektów budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz prowadzenia nadzoru nad działalnością rzeczoznawców do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, mającego na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe   będą   przechowywane   przez   okres   czasu   zgodny   z   przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje  zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r.  w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. usunięcia danych, przetwarzanych  na  podstawie  Pani/Pana  zgody;  w  pozostałych  przypadkach,  w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,  z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy    to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. prowadzących zakłady o dużym i zwiększonym ryzyku wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, zgodnie z Działem II ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadań ustawowych organu Państwowej Straży Pożarnej na podstawie Działu II ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.), tj. sprawowania nadzoru nad ryzykiem wystąpienia poważnej awarii przemysłowej w zakładach o dużym ryzyku wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, mających na celu wypełnienie  obowiązku  w  zakresie  sprawowania  władzy  publicznej,  ciążącego  na  administratorze,  zgodnie  z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe  będą  przechowywane   przez  okres  czasu  zgodny   z  przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje  zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. usunięcia danych, przetwarzanych  na  podstawie  Pani/Pana  zgody;  w  pozostałych  przypadkach,  w których Organ PSP  przetwarza  dane  osobowe  na  podstawie  przepisów  prawa,  dane  mogą  być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,  z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy    to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. przeprowadzenia czynności kontrolno-rozpoznawczych (zgodnie z art. 269 oraz 269a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadań ustawowych organu Państwowej Straży Pożarnej na podstawie:
    - art. 23 ust. 2 pkt. 2, ust. 4 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940)
    - art. 1 ust. 2 pkt. 1 i 5 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o Państwowej Straży Pożarnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940.),
    - art. 269 oraz 269a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.), w związku z § 12 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 października 2005 r. w sprawie czynności kontrolno-rozpoznawczych przeprowadzanych przez Państwową Straż Pożarną (Dz. U. Nr 225, poz. 1934).
    W związku z powyższym administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego oraz w celu wypełnienia  obowiązku  w  zakresie  sprawowania  władzy  publicznej zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe   będą   przechowywane   przez   okres   czasu   zgodny   z   przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje zarządzenie  nr  21  Ministra  Spraw Wewnętrznych z  dnia  25  stycznia  2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. w przypadkach,  w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,   z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy   to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych  Osobowych  jeżeli  uzna  Pani/Pan że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. danych osobowych, przetwarzanych na potrzeby prowadzenia postępowań administracyjnych II-instancyjnych, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwane dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadania ustawowego organu Państwowej Straży Pożarnej na podstawie art. 27 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1940.), tj. pełnienia funkcji organu odwoławczego od decyzji, o których mowa w art. 26 ww. ustawy, mającego na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe   będą   przechowywane   przez   okres   czasu   zgodny   z   przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje zarządzenie  nr  21 Ministra  Spraw Wewnętrznych z  dnia  25  stycznia  2013 r.  w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. w przypadkach,  w których Organ PSP  przetwarza  dane  osobowe  na  podstawie  przepisów  prawa,  dane  mogą  być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,   z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy   to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. osób, składających wnioski o udostępnienie informacji w trybie art. 267a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą przy Al. Niepodległości 8-10,  58-100 Świdnica, zwany  dalej  Organem PSP.
  2. W Komendzie Powiatowej PSP w Świdnicy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadań ustawowych organu Państwowej Straży Pożarnej na podstawie art. 267a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z  2020  r.  poz.  1123  ze  zm.),  tj.  udostępniania  informacji,  posiadanych  przez  organ  PSP  w  związku z realizacją obowiązków, o których mowa w art. 250 ust. 1 i 9, art. 251 ust. 5, art. 254 ust. 1 oraz art. 261 ust. 1 pkt1  i  2,  mających  na  celu  wypełnienie  obowiązku  w  zakresie  sprawowania  władzy  publicznej,   ciążącego   na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora.
  5. Pani/Pana  dane  osobowe   będą   przechowywane   przez   okres   czasu   zgodny   z   przepisami   wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje zarządzenie  nr  21  Ministra  Spraw Wewnętrznych z  dnia  25  stycznia  2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. żądania dostępu do treści swoich danych,
    2. sprostowania swoich danych,
    3. w przypadkach,  w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania   swoich  danych,   z  zastrzeżeniem,  że  nie  dotyczy   to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych  Osobowych  jeżeli  uzna  Pani/Pan że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
{"register":{"columns":[]}}